månadens bild! Jättetack:)
Hej. jag kommer inte in på shf månadens bild. Forumet är inte som vanligt för mig. skulle någon vilja vara jättesnäll,, och lägga upp en länk dit? :):) jättetack!
är det här ot? :O
Nu kom jag in där man såg vem som vann. Och gissa vem det var som vann? Meeeee! :):):):) hihi. :)
http://forum.hamsterforeningen.se/index.php
Länken är ändrad efter att vi bytte hemsida 
Tack så mycket :)
ser fortfarande inte "månaden bild" 
Men kanske inte är hela världen.. :P
Men kan det bero på att du kanske inte har loggat in? Logga in så ser du det 
Jag är typ inte medlem. Eller jag typ skickade in 200 kr och skrev in adress och det där igår.. Fast man skulle inte skriva in vad man ville ha för medlemsnamn och lösenord eller något. Vi gjorde som det stog här: http://www.hamsterforeningen.se/foreningsinfo/bli-medlem-1894807
Men jag brukar komma in ändå på månadens bild.
:O
#6: Man kan ändå bli medlem på forumet fastän man inte är medlem i föreningen. =)
Jag blev medlem på forumet innan jag blev med i SHF. ^^
Är du inte med på forumet är det inte konstigt att du inte ser månadens bild, för det ser man numera bara som inloggad (samt de flesta andra "trådgrupper").
#8 Vah, näh vad tråkigt:( trodde man fick tillgång till forumet också..
Kan jag fortfarande skicka in bilder till månadens bild
?
#8: Nej, att bli medlem på forumet får man ordna själv.
Bara att gå in och registrera sig som medlem, precis som du registrerade dig på iFokus i princip.
Så det är enkelt gjort. 
Man kan som sagt bli medlem på forumet fastän man inte är medlem i föreningen.
Näh, månadens bild är väl inte hela världen. Räcker med att bara vara medlem i föreningen :)
Men är jag medlem i föreningen nu när jag satt in 200 kr och skrivit adress, personummer och det där? eller ska man typ få ett bekräftelse mail?
#10: Du kommer få ett medlemskort sen, så snart du är inskriven som medlem.
Medlemskort? kommer det till brevlådan eller får man det på utställningen? eller behöver jag göra något mer för att få den? 
// Marie :):)
#12: Antingen på utställning eller i brevlådan, beror på när man är "inskriven". 
Men jag kommer väl vara medlem innan utställingen i kallhäll i april? 
#14: Det ska du vara.
Du kan ta en print screen på betalningen och skicka till Linda om du är orolig sen.
Då ser vi att du betalat och är medlem. ^^
Okej, tack så mycket :)
Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.
Kanske har gjort ett missförsstånd… kostar forumet pengar? eller är det gratis?
Forumet är gratis, så har du betalt till SHF kommer det inte kosta dig mer pengar för att bli medlem på forumet.
Men forumet är gratis även om du avstår från medlemskap i SHF.
Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.
Jahaaa….. Men då så.. Då blir jag medlem där då!