Hjälp! :(
Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.
Min hamster har blivit förlamad i bakbenen och kan inte gå helt. Jag märkte det när jag hade råkat ha ner buren på golvet efter att ha snubblat på dammsugaren
. Hon verkar bara villja sova och äter knappt. Hon kan inte riktigt tvätta sig. Jag vågar inte ringa till veterenären eftersom att jag inte är så gammal och mamma och pappa är inte hemma. När jag tar upp henne så bara gosar hon in sig i famnen och hon brukar hara springa runt. Jag har dock ringt till min mamma och smsat till pappa att de ska ringa veterenären och jag har inte fått svar. Jag kommer säkert att få avliva henne men jag vill inte det för hon är bara 1 år och 5 månader och världens goaste. Men jag vill inte att hon ska lida 
Det är förmodligen åldern som börjar ta ut sin rätt, en del kan bli "förlamade" i bakkroppen när de blir gamla. Förstår att det känns jobbigt att förlora henne! :(
Men du gör ju rätt i att ta henne till veterinären så de får titta på henne i alla fall. Så får de bedöma om det är slutet för henne :'/
_♥ Registrerad guldhamsteruppfödare i SHF sedan 2009. Min hemsida; Exentrion's ♥
_
När kommer dina föräldrar hem? Åk så snabbt ni kan till veterinären, det är det snällaste och bästa för hamstern. Ta hand om henne nu den sista tiden♥
Ja, nu så har pappa och min syster åkt till veterenären. Jag vill inte följa med för det känndes jobbigt men jag försökte göra henne glad innan de åkte.
Hoppas det går bra nu, du tog rätt beslut :(
_♥ Registrerad guldhamsteruppfödare i SHF sedan 2009. Min hemsida; Exentrion's ♥
_