Anmäla till utställningen
Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.
Hej!
Litet problem, jag ska ställa ut två hamster tjejer på utställningen 2 april. Den ena är reggad den andra har inte blivit den pga av ett problem med att pappan inte kunnat bli reggad eftersom hon som äger pappan inte är medlem i shf fast hon skickade mejl att hon betalat in och så men hon fick aldrig svar och nu har det gått 2 veckor… Mitt problem är i alla fall att nu kan ju inte den oreggade tjejen ställas ut i standard. Vet inte om jag själv hinner regga henne innan det är försent att anmäla sig till utställningen.
Så min fråga är om jag kan anmäla den reggade honan nu i båda klasserna och den oreggade honan i pet-klass nu och sedan om jag hinner anmäla henne igen några dagar senare fast då är hon reggad. Eller räknas hon som en helt annan hamster då?
Skulle vara bra om någon kunde svara så fort som möjligt 
Mvh Alicia.
Gick visst att anmäla henne till standard klass ändå. Denna tråd kan tas bort!
Mvh Alicia.
När kommer du att registrera din b-kull? Antar att jag inte kan ställa ut Molle i standard eftersom han inte är reggad? Eller det kanske går endå?
Har han en ok färg för att ställas i standard?
Läste på SHF att man får ställa hamstern i både pet och standard på den här "prova på gången" utan att vara medlem.
Så skulle vilja prova att ställa honom i båda klasserna, men är osäker på om jag förstått det rätt.
Du är välkommen som icke medlem för att prova på, du får ställa i både pet och standard vid ett tillfälle och de djuren behöver inte vara registrerade i shf.
Jag själv är medlem i SHF, trodde att djuret måste vara reggat för att få stllas ut i SHF. Tack ändå :)
Mvh Alicia.
#2 Oj såg inte din kommentar Camilla :) Det är de som är problemet nummer 2, eftersom Erica inte har fått svar att hon betalat in pengar för att bli medlem så kan hon inte registrera pappan. Jag tror jag ska försöka få en träff med henne så att jag kan registrera Bibo istället eftersom jag är medlem och sedan reggar vi alla ungarna när Bibo är reggad. Jag lovar att jag ska försöka göra detta någon gång Camilla, eftersm du kan ställa ut ändå så är det inget större jätte problem för tillfället. Fast ska fixa det innan det blir ett väldigt stort problem.
Mvh Alicia.
#5: Be Erica att maila till antingen mig eller Linda (Be-Bopz) om det, så ska nog någon av oss kunna kolla upp det.
Får göra det, tack.
Mvh Alicia.
Ok. va bra! :)