Bildtråd-Gos Crazy
Mitt namn är Ancylus Gos Crazy och jag är en mink dam med långt hår. Jag är född 22 Februari 2010. Så jag är ett år idag. Jag föddes hos hos Mia (Ancylus hamsteruppfödning). När jag var 3 månader flyttade jag tillsammans med min bror till finland.Min bror som flyttade med till finland heter Gos to hell. Ja, jag har inte döpt honom till det så tycker ni att namnet är lite elakt så får ni prata med mia om den saken. Jag och min bror bestämde ju inte vad vi skall heta. Men han är ingen demon fast han har ett namn som man skulle tro att min älskade bror är en ond hamster..hahaha
Min mamma är svensk och hon heter Ancylus Faxina och är en sobel. Min mormor var svart och hon hette Jasmine Tea. Min pappa Ingmar Emmanuel är en finne som flyttade till Sverige hos Sebastian (Opossums).
Farmors mors syster hette Anemones Bimba och bodde hos min snälla matte tills hon fick trygt somna in i hennes händer av ålderdom. Jag har hört av matte att jag är som en exakt kopia av henne bara att jag är mink. Min farmors mors syster var en svartögd creme. Matte säger att jag skall vara stolt över att jag liknar min farmors mors syster och att jag kan känna mig speciell och något extra för det. Vilket jag naturligt vis är. Har förstått att hon betydde hjätte mycket för min matte.
Jag är mamma till en skara ungar med den stilige rex hanen Dubbel-Knut. Han är en sådan stilig,lugn och charmerande herre. Jag mins vår date, han var en sådan omtänksam gentleman *suck*. Vi fick bebisar tillsammans. Vi fick 10 ungar men tyvärr dog 5. 2 var sjuka när de föddes och värmen tog 3 ungar från oss. Så kvar var våra två döttrar och våra tre söner. Gossarna döptes till Dubbel-Casanova,Dubbel-Boss och Dubbel-Trubbel. Dubbel-Trubbel var den grabb som hamnade mest i trubbel så matte döpte honom till det. Våra döttrar heter Dubbel-Crazy och Dubbel-Honey. Dubbel-Honey har kommit bra på utställningarna hon har både blivit best in show och även nominerad till domarnas favorit samt att hon är kvalifiserad som avelshona som jag. Jag blev inte glad när jag fick se att min älskade Dubbel-Knut gick ut på date med Embrosia. Då blev jag sårad och arg så jag började hacka tänder! Men de fick inte några barn. Rätt åt Embrosia och min så kallade svikare till karl. HÄMDEN VAR LJUV!
Min son Dubbel-Casanova bor kvar här hos oss. Jag är mycket stolt över min son som är sådan väluppfostrad pojk. Han är mycket lik sin charmiga pappa till sättet så jag är värkligen mekta stolt över min son.
Jag är mycket snäll och gosig. Älskar att kela med matte samt att springa i bollen. Jag är en aning kittlig så när matte skall lysfta upp mig så börjar jag kuttra(skratta).Det jag gillar bäst är att jaga katten när jag är i bollen det är så jekla kul att springa efter henne i bollen när hon springer undan.
På denhär tråden kommer bilder på mig sim matte har tagit med sin konstiga manick som hon kallar kamera.
Dubbel-Knut försvarar sig: Men herre gud kärring. Jag hade ju för tusan med avsikt inte tänkt göra Embrosia med ungar. Försökte ju för tusan lära pojkvaskern hur han skall göra. Vår son tycktes ju vara helt blåst och inte fatta ett jäkla skit hur man gör ungar. Någon måste ju för tusan lära upp honom hur man gör. Och som far tyckte jag att detta hörde till en far att se till att lära sina son hur fasingen man gör ungar.
Annicas Hamsteruppfödning 
http://superpawshamstrar.blogspot.fi/
Hahahaahahahahahahahaha! Härliga hamstrar 
Mvh Alicia.
#3 Ja visst är de. 
Annicas Hamsteruppfödning 
http://superpawshamstrar.blogspot.fi/