Hamster iFokus

Hamster

Etikettguldhamster
Läst 1860 ggr
kajsa_karin
0

Hamster Hjälpen

Jag har startat en liten hjälp orginastion för alla hamstrar som behöver omplaceras. Riktigt hur det skall funka i praktiken vet jag inte. Men jag skall göra ett försök. Kolla hemsidan

www.123minsida.se/hamsterhjalpen.se

UlrikaD
0

Du måste ta bort sista .se för att det ska fungera.

http://www.123minsida.se/hamsterhjalpen

kajsa_karin
0

Klantiga jag skriver för fort helt enkelt

Mizoan
0

gud vilket bra intiativ!Skrattande men hoppas den inte kommer till användning:;)

[Popcorni]
0

Väldigt bra! :)
Har haft något likanade innan, men varade som synd nog inte så länge. :/ Fick upp ögonen för avel istället och då fick det inte plats med så pass många hamstrar.

kajsa_karin
0

Jag och en kompis hade Smådjurshjälpen innan . Tyvärr finns det allt för mycket djur som bara slängs ut.

karolina456
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

bra hoppas att någon har nytta av de du skrev

Denna kommentar har tagits bort.
Royalz
0

#6 #7 Du behöver inte lägga in bilden på katten hela tiden :) Detta är ett forum för hamster.

[Memris]
0

Verkar inte finnas kvar längre.
Någon annan som sysslar med något likvärdigt?

Maggie89
0

Jag vill börja… men jag måste flytta först.

Och få min sambo att gå med på detTungan ute

Nusse123
0

Jag skulle vilja, men det är dumt att börja med något som man inte har tid för, eller hur? ;)

Mvh Maja

Medarbetare på Djurannonser och Hamster

Imasy
0

Du har ju Varglyans omplaceringshem här i utkanten av Falun/Dalarna. Fast Ida som hon heter, tar väl inte enbart hamstrar utan andra smådjur också.

Sedan så har väl värden för dvärghamster.ifokus också ett omplaceringshem för hamstrar om jag inte minns helt fel. Och hon håller väl till i Göteborgstrakten tror jag.