Jag vill måla hamstrar
Jag har ofta tråkigt och sitter gärna och målar på datorn då och då, hitills har det bara blivit mest hästar och katter som målas, men eftersom jag nu fått upp ögonen för detta lilla djur så vill jag även prova på att måla det. :)
Är väldigt osäker på om jag får måla av era bilder i bildtrådar och så, så därför gör jag en egen tråd och hoppas på att ni vill bidra med bilder då jag inte har någon egen hamster.
Jag kommer inte att måla alla bilder, men dom jag fastnar mest för.
Så finns det någon som vill bidra med lite söta hamster bilder som jag får måla av? Kommer då att visa resultatet sen i denna tråd.
Kommer även att ladda upp bilden på bdb (bilddagboken) alltså slutresultatet och vill då gärna kunna visa referensbilden då också, så det vill jag få tillstånd till om jag målar av din bild. Skriver självklart ut fotograf. :)

NinniH har ju perfekta och tydliga fotografier av sina hamstrar. De borde ju vara perfekta att måla av. Själv får man väl vara tacksam om hampis står still någon gång i sitt liv liksom.
Fast två hamstrar som ligger och vilar bredvid varandra kanske inte är en sån vanlig syn. Du kan ju ignorera bajspluppen i mitten.
Hittar du någon bild du fastnar för i någon av mina bildtrådar och vill måla av, så är det bara att göra det. ^^
Du får rita av Hamid eller Lava<3
Bilder kommer;)
♥ | Once a Jedhead, always a Jedhead | ♥
Union J and Jedward
#1 Hamstern i sig är jättesöt, men tyvärr fastnar jag inte för den där posen, kanske du har andra bilder?
# 2 Ja hennes bilder är jättefina!
Naaw vilka söta små pliuttisar!
#3 Tack då ska jag spåna lite i dina bildtrådar och se om jag hittar nåt kul.
#4 Ok, väntar på bilder. 
Ska jag bifoga mer bilder? :)
_Kram Evelina
_
#9 Får du gärna göra om du vill. :) Gärna om du har någon som hamstrar. :P
Och dvärgar med :)
#10 Bilderna får gärna vara skarpa också så man ser detaljerna. ;)
#17 Underbar bild
Medarbetare på Chinese crested ifokus.
#16 Det är Roxie som äger den hamstern :)
/Mvh Jenny
Medarbetare på Djurannonser och Djurtransport
#25 WOW va duktig du är! Mycket likt motivet! Duktig tjej! :D
Annicas Hamsteruppfödning 
http://superpawshamstrar.blogspot.fi/
Snyggt jobbat #25
#24 Tack för svaret, då vet jag. :)
#28, #29 #30 Tack så mycket!
#31 Naaw jätte söta bebisar!
#32 Ja den var verkligen avlång. xD
Kanske denna skulle vara rolig pose?
//Nova
Besök gärna min hemsida här.![]()
Medarbetare på Hamster ifokus!
He he nu blir det många hamstrar att måla.
Får se vilka jag fastnar för. ^^
Puuutt :)
He he jag har inte målat på ett tag nu, men får vel ta upp det igen. Det tar evigheter att bara måla en bild så får vel se hur många jag orkar måla
Skulle vara kul :) Men känn dig inte tvingad att måla, haha :D