Hamster iFokus

Hamster

Etikettbildtråd
Läst 3743 ggr
[Tovab]
0

Uppdatering!

Ojoj vad tidne går snabbt! Förvånad Gnutta har blivit gammal, börjat blivit smal. Så blir mer näringrik mat nu. Hon som alltid har varit så stor.. Men fortfarande pigg och glad, så jag hoppas vi har en lång tid med henne kvar! 

Malawi ser ut att växa för var dag, men nejnej. Hon är bara fluffigare Flört Socialare och gosigare än nånsin. Sötnosen min!

Sen är ju lilla Umbopa kvar här hemma också. Lillberorsan hamster som nu kallar för "Super-Blixten" Lillberor tyckte att det var betydligt coolare än Umbopa Tungan ute Men i mina ögon är det alltid lilla Umpis! Oskyldig

Kommer en liten bildbomb på mina skönheter, kommentarer är alltid trevliga! Flört

[Tovab]
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Först bilder på Umbopa :)

[Tovab]
0

Sen på min gogumma Gnutta Kyss

[Tovab]
0

Sist (men absolut inte minst) älskade Malawi! Skrattande

[Tovab]
0

Fritt fram att kommentera! Flört

CamillaS
0

Naaw vilka sötnosar!
Älskar färgen som Gnutta har helt bedårande! Och första bilden på Umbopa var ju bara för söt!Skrattande

YellowKiwi
0

Åh, så söta Skrattande

[Tovab]
0

#5 Jaa, min underbara lilla Gnutta. Usch, kan inte sluta tänka på att hon snart är 1,5 år gammal.. Rynkar på näsan Hoppas hon har länge kvar.

#6 Tackar! Min små älsklingar här hemma Flört

Odette
0

Goingarna.. Kanel & Kiwha hälsar så mycket Glad

_ Registrerad guldhamsteruppfödare i SHF sedan 2009. Min hemsida; Exentrion's
_

[Tovab]
0

#8 Malawi, Gnutta och Umbopa hälsar tillbaka! Skrattande

Sigriiid
0

Åh… Fina Gnuttan! Älskar verkligen hennes färg! Mamma Sigrid vinkar ifrån himmelen numera. *vink vink* :)

// Emmily
Besök gärna vår blogg: http://birasblogg.wordpress.com/

[Tovab]
0

#10 Åh, det var alltså tid att ta tillbaka en ängel..

Skänker tankar åt dig och Sigrid :)