Vintervit? eller?
Hej! Jag köpte en dvärghamster för ett tag sedan. Men är osäker på vad hans färg heter.Han är kritvit och lite lurvig. Är det det som kallas för vintervit? =)
Never judge someone. You don't know their history.
Seriously, you don't!
Lägg upp en bild för att få bästa svar :) svårt att uttala sig när man inte vet hur hamstern ser ut.
// Sofia
Vintervit är en ras och inte en färg. Kan tänka mig att han är färgen pearl (har sätt vissa som är väldigt vita där) eller har vinterpäls :). men vissa en bild så är det enklare att säga vilken färg.
"Om man inte vet vad man ska, är det ingen idé att skynda sig. Man vet ändå inte när man kommer fram."
//Frida
Vintervit är en ras som sagt, å inte en färg. Gå in på Svenska Hamsterföreningens hemsida å titta på de olika arterna… Kan mycket väl vara en Hybrid, men det är omöjligt att säga vad den har för färg utan bild tyvärr.
_♥ Registrerad guldhamsteruppfödare i SHF sedan 2009. Min hemsida; Exentrion's ♥
_
Hahaha, gud så söt
Hamstern har färgen pearl ;) jätte söt
.
"Om man inte vet vad man ska, är det ingen idé att skynda sig. Man vet ändå inte när man kommer fram."
//Frida
Vintervit är en art, ingen ras ^^
Gud så söt!! Har också en dvärghamster i pärgen Pearl :)
Michaela: haha ja jag fick reda på det xD Lite förvirrad blir man av alla färger, raser och allt. x) Men nu ska jag nog hålla reda på det ^^
Tack ^^ Tycker med att han är fruktansvärt söt.
Seriously, you don't!
Din hamster ser ut att vara vintervit elr antingen Hybrid (blandning mellan vintervit och campell)
//Nova
Besök gärna min hemsida här.![]()
Medarbetare på Hamster ifokus!
Sötis
♥ | Once a Jedhead, always a Jedhead | ♥
Union J and Jedward
#10 JAg tror att han är Rysk vintervit. Det sa dom i alla fall i djuraffären. Fast ibland vet man ju inte med djuraffärer.. :)+
Seriously, you don't!