Mina Vintervita :)
Har en massa bilder på datorn som jag inte vet om jag visat nån gång, så nu kommer det lite gott & blandat på de vintervita jag har här hemma 
Det är två Mandarin Agouti honor; Onomitchi och Imabari (kommer från Guldgruvans uppfödning), Sapphire töserna Lava & Midelle samt Yrmelur (Mandarin Sapphire).
Enjoy! 
Saand är roligt! 
_♥ Registrerad guldhamsteruppfödare i SHF sedan 2009. Min hemsida; Exentrion's ♥
_
(Dessa bilder samt de ovan är iaf på Imabari och Onomitchi)
_♥ Registrerad guldhamsteruppfödare i SHF sedan 2009. Min hemsida; Exentrion's ♥
_
Gud så söta små tjejor !:)
#2 Ja dom är jätte gulliga 
Nu lite bilder på sapphire töserna
Lava & Midelle 
Såå fin! 
_
Åh så söta! Och jättefina bilder, verkligen! :D
Tack tack 
Yrmelur..
_

Otroligt söta, men Yrmelur är fortfarande favvis hos mig!
#11 Du kan få han av mig, han är bara dum med mig *ger honom onda ögat* Inte ville han vara snäll längre än nån månad. Nu törs ja knappt ta upp den lilla stjärten, men ja måste ju- den är ju så sööt 
_

Ge mig! Är så kär i min Turbo-Berit nu, hon har ändrat färg och blivit helt safir nu. Så fin.
#13 Nänä, ge tusan i MIN Yrrrmmeelurr, Monica har faktiskt lovat honom åt mig för flera månader sedan.
*Fast du kaaanske kan få honom, om jag får en ds bebbi i utbyte
*
Jätte snygga gosbollar förresten
--------------
//Tilda, http://guldis.bloggplatsen.se
Medarbetare på Hamster ifokus
#15 Haha, tack tack! 
_
Jättefina bilder:D
Söker två dvärghamstrar nu när Hamid har lämnat mig:/
♥ | Once a Jedhead, always a Jedhead | ♥
Union J and Jedward
Gud va fina ! Älskar bilden på hamstern som sitter i den gröna handuken ! ;)
#17 Trist när dom går bort :'(
#18 Ja jag gillar också de bilderna, hon satt så snällt stilla så ja hann ta några bra bilder 
_