Hamster iFokus

Hamster

Etikettersajtenifokus
Läst 3608 ggr
TildaH
0

Byte

Halloj alla.

De flesta kanske inte ens har märkt det då jag har samma bild, men om ni kikar noga såser ni att jag har skapat ett nytt konto med ett nytt namn.

Så numera finns ingen mnt-foto utan jag går under mitt riktiga namn TildaHGlad

Kände att de var så himla konstigt att ha ett namn som starkt påminde om ett iFokus som jag inte ens är medlem i, haha

Men annars är allt som vanligtFlört

--------------
//Tilda, http://guldis.bloggplatsen.se
Medarbetare på Hamster ifokus

UlrikaD
0

Reagerade inte ens på att du bytt namn. Går bara på din bild. Ändrar du bilden DÅ får jag problem.Tungan ute

[Sniff]
0

Hihihi, smart byteGlad Våga inte byta bild, för då blir vi förvirradeTungan ute

TildaH
0

Haha, samma här, läser aldrig namnen tycker jag, är därför jag brukar försöka hålla mig till samma bild just därför, haha

--------------

UlrikaD
0

Jag är nog ensam om att ha en illerbild på ett hamsterforum. Men de hade nog blivit förvirrade inne på iller.ifokus om jag bytte till en hampisbild.Flört

[Sniff]
0

Precis, byter någon namn är det lugnt, byter någon bild står det still en stund innan man läser namnet och upptäcker att det inte alls är en främling, utan bara en ny bild… Oskyldig

Ellenfyrkant
0

Vad är mnt ?

Mvh Ellenfyrkant

Denna kommentar har tagits bort.
Caroline.H
0

Ojoj, jag reagerade inte XD Du skulle bara våga byta bild, jag är tillräckligt förvirrad nu för att NinniH(var ganska länge sen dock)och Odette har bytt bild… XD Men, byter man bara konto och namn, lägger in samma bild och allt eller hur gör man? För har man iFokus plus så vill man ju inte förlora det… Tungan ute

//Caroline

MaaariaS
0

#8 Jag har samma problem som du har ,tror Odette är TildaH och tvärtomFlört

Medarbetare på Chinese crested ifokus.

Ellenfyrkant
0

Eller var det kanske foto du syftade på och inte mnt ? xP

Mvh Ellenfyrkant

TildaH
0

Ja, jag skapade nytt konto o slängde in samma bild, har ju ifokus+ automatiskt då jag är Medarbetare, så jag förlorade inga pengar, hihiOskyldig

gällande mnt-foto. Ehh, host, de blidde liiite fel. För "en massa" år sedan hittade jag iFokus, då var blev jag medlem på fotoifokus, valde då ett foto relaterat namn.

Så jag tog min hästs namn, plockade första bokstäverna från namnen o lade till -foto. Bara ett liiiiiitet problem, som jag inte ens upptäckte förens FÖRRA ÅRET!! Min häst heter Mount Never Rest, någon som vet var tusan jag hittade mnt. Haha, att det har irriterat migSkrikandes Både att jag haft det himla länge utan att märka det o hur tusan gjorde jag så fel??

Nåväl, nu har jag ett mkt trevligare namn som inte är låst vid någon särskild iFokus sida. Finns liksom ingen anledning att vara anonym i användarnamnet då jag ändå har min blogg länk nedanförOskyldig

--------------

Caroline.H
0

Men hur kommer det sig att det står på din personliga sajt om man trycker på "TildaH" att det står "Medlem sedan 2008 eller nåt sånt? Flört Om du skapade ett nytt konto? Eller är det också nån Medarbetare funktion?

//Caroline

TildaH
0

Ingen aning, jag tryckte på avsluta konto sedan gjorde jag en ny fast med samma mail, men de ska den väl inte fatta, ellerObestämd

Knepigt, fast hela iFokus är ju knepigt emellanåt, skulle de inte vara för hif, vete tusan om jag skulle orka vara här, ibland är det flera dagar de man inte ens kommer in på sidan eller om man väl tar sig in så syns inga bilderTungan ute

--------------

Caroline.H
0

Haha, förlåt för alla frågor men jag vill ju också ha ett nytt namn(Mollis25 skapade jag för fem miljoner år sedan, och jag hade ingen lust att skapa ett nytt, visste inte hur man gjorde heller)men då förlorar jag ju iFokus plus och hela grejen… XD

//Caroline

TildaH
0

Ja, det är nog smartast att vänta tills +:et tar slut o byta då, för jag behövde som sagt bara kontakta Imasy så aktiverade hon min Medarbetare igen, så då är de ju annorlunda.

--------------

Imasy
0

Om du är Medarbetare så får du ju iFokus plus på köpet gratis. Men annars så betalar man väl bara för det i ett par månader i taget va? För isådanfall kan man ju skapa nytt konto när plus gått ut ;)

Odette
0

Jag försöker att inte byta bild alltför ofta då jag vet att en del kan bli förvirrade, man associerar ju lite till bilderna då man inte har så mycket annat att gå efter. Men ibland vill man ju förnya sig lite Glad

_ Registrerad guldhamsteruppfödare i SHF sedan 2009. Min hemsida; Exentrion's
_

Nicolina
0

#16 Mysko, mitt foto är ju stort och jag har ett svaaagt minne av att jag någon gång för väldigt länge sen betelade för att få större bild och sen dess har jag haft det…? Kanske betalade någonstans där i början när tjänsten kom? Länge sen hur som helst, och knäpp om man bara har det i några månader för i sådan fall har de missat mig Tungan ute

Ellenfyrkant
0

#18 Nej, innan iFokus Plus fanns ett betal-erbjudande för att få större bild, under hela medlemskapet. Men det försvann och större bild erbjuds nu i iFokus plus istället.

Mvh Ellenfyrkant

Nicolina
0

#19 Aha! Tack för svaret, hade inte den blekaste aning om det = )