Hamster blundar och verkar groggy
Hej!
Min hamster är ungefär ett år gammal men när ja skulle leka med den igår så var an inte som vanligt. Han öppnade inte högra ögat helt och han pep när jag skulle klappa honom, han har aldrig pipit förut. När han väl kom ut ur huset gick han jätte konstigt och han höll på att ramla bakåt när han satt ner. När jag tog ut honom var han jätte lugn och satt bara i min hand annars är han jätte vild och springer omkring. När jag satt honom på bordet så han kunde gå gick han och kutade med ryggen sen kunde han bara stanna helt plötsligt, så har han alrdrig varit annars. Idag när jag kollade på han öppnade han bara ett öga. Han ligger bara inne i sitt hus även när man ropar på honom annars brukar han titta fram. Det är en Siberisk dvärghamster.
Jätte taksam för ett svar
Din hamster mår inte bra och den ska komma till veterinär enligt lag. Det kan gälla din hamsters liv!
Hoppas det går bra och att du besöker veterinär. Håller tummarna!
Låter som att det kan vara en hjärnblödning.
Åk till veterinär på en gång! Hamstern verkar lida ordentligt, så ju fortare du kommer dit desto bättre.
Lycka till
// Sofia
Tror oxå på att det är ne hjärnblödning elerl nått i den stilen. Hadde likande symton när jag Fick en alergisk reation mot en medecin och då trodde dom först det var just hjärnblödniig elerl blodpropp. Ta in de lilla livet till vetrinrär fostast möjligt.