Hamster iFokus

Hamster

Etiketthamster
Läst 4600 ggr
dragonstar
0

Hamsterträffar?

Finsn det några hamsterträffar i södermanland i sommar? ajg skulle vilja träffa lite fålk då jag vill avla och känenr att jag behöver få lite mer inblick i det hela =)

To the world you may just be one person but to one person you may be the world.

Be-Bopz
0

Om du är intresserad av guldhamster så har vi faktist ett möte den 22 jan i kumla. Där diskuterar vi just guldhamster och avel och annat kul, så dit är du välkommen ! På dessa möten får man komma varesig man är medlem eller inte Glad

Självklart kommer det bli fler möten och träffar under 2011 och vi vet aldrig vart dessa möten kan bli av Skrattande

dragonstar
0

Ska kolal hur det ser ut på mitt chema då. Låter jätteintresant iallfall =) Käns som att det vore smart att träaffa vana uppfödare och få höra och se hur dom bedömemr sina avlesdjur inan man själv ger sig på att föröka =)

Zvintos
0

Jag tycker helt klart du ska komma den 22:a om du kan. Glad
Man lär sig som sagt mycket av att bara sitta med och lyssna, både på möte och utställning.
Det är inte särskilt långt att ta sig från tågstationen heller, om man nu åker tåg.

dragonstar
0

Ja vart är det? Jag ve inte om jag kan för jag ska flytta och kanske flyttar då.

Zvintos
0

#4: Det är som sagt i Kumla.
Adress till utställningen är skolvägen 5-7.
Jag kommer att gå från järnvägsstationen till utställningen, innan den blir, för att kunna ge en beskrivning till alla som åker tåg.

HamsterMarie
0

Ursäkta, hehe. Finns det för dvärghamstrar också?

MaaariaS
0

#5 Det är bra det Ninni ,annars kommer jag bortSkrattande

Medarbetare på Chinese crested ifokus.

dragonstar
0

Ja men då kan man ju mötas på stationene så att vi som sakanr lokalsinen komemr rätt. förra ananrs dyker väll ajg upp i göteborg elelr ume.

Zvintos
0

Jag har inga problem att möta upp folk vid tågstationen och guida, om det är så. Glad

HamsterMarie
0

Finns det träffar för dvärghamstrar?

MaaariaS
0

#9 Vore en bra ideSkrattande(jag har inte dåligt lokalsinneFlörthmmfh)

Medarbetare på Chinese crested ifokus.

Be-Bopz
0

#1o När det gäller dvärgmöten kan de i dvärgsektionen svara på det, bäst är att ta denna fråga till vårt eget forum: http://hamsterforeningen.se/shfsforum/index.php

Men jag vet som sagt att de har möten varje år, för 2011 vet jag dock inget om deras planer.

HamsterMarie
0

Okej, tack för svar! Skrattande

dragonstar
0

Nu vill jag vet mer om mötet =) är det hoss privatperson elerl är det någon utställning? finsn det möjligen djur där som man kan smuggal med hem Kyss

dragonstar
0

Ahh det är ju örebro! hjälp.. då måste ajg flörta massor med sambon här om han inte vill åka =S
Något i stockholmstrakterna snart?

Zvintos
0

#14: Mötet är i samma lokal som utställningen, dvs inte många minuters gångväg från stationen.

dragonstar
0

Ohh vad jag vill åka. men det är en jäkla bit för mig. bor ju utnaför strängnäs.  Några som komerm sälja hamstrar där måntro? Men det är ju en jäkla bit att åka..

Zvintos
0

#17: Det kommer nog finnas några till salu, skulle jag tro.
Men det är ju inget som garanteras.

dragonstar
0

Hmmm vad svårt.. detr är ju så jäkla långt.
vilka tier är det föresten?

Zvintos
0

#19: Det står på hemsidan. ^^
Kl 10 börjar mötet och utställningen börjar förhoppningsvis runt 13-13:30.

dragonstar
0

Okej. Är det SHF hemsida?