Hamsterträffar?
Om du är intresserad av guldhamster så har vi faktist ett möte den 22 jan i kumla. Där diskuterar vi just guldhamster och avel och annat kul, så dit är du välkommen ! På dessa möten får man komma varesig man är medlem eller inte 
Självklart kommer det bli fler möten och träffar under 2011 och vi vet aldrig vart dessa möten kan bli av 
Ska kolal hur det ser ut på mitt chema då. Låter jätteintresant iallfall =) Käns som att det vore smart att träaffa vana uppfödare och få höra och se hur dom bedömemr sina avlesdjur inan man själv ger sig på att föröka =)
Jag tycker helt klart du ska komma den 22:a om du kan. 
Man lär sig som sagt mycket av att bara sitta med och lyssna, både på möte och utställning.
Det är inte särskilt långt att ta sig från tågstationen heller, om man nu åker tåg.
#4: Det är som sagt i Kumla.
Adress till utställningen är skolvägen 5-7.
Jag kommer att gå från järnvägsstationen till utställningen, innan den blir, för att kunna ge en beskrivning till alla som åker tåg.
Ursäkta, hehe. Finns det för dvärghamstrar också?
#5 Det är bra det Ninni ,annars kommer jag bort
Medarbetare på Chinese crested ifokus.
Jag har inga problem att möta upp folk vid tågstationen och guida, om det är så. 
Finns det träffar för dvärghamstrar?
#9 Vore en bra ide
(jag har inte dåligt lokalsinne
hmmfh)
Medarbetare på Chinese crested ifokus.
#1o När det gäller dvärgmöten kan de i dvärgsektionen svara på det, bäst är att ta denna fråga till vårt eget forum: http://hamsterforeningen.se/shfsforum/index.php
Men jag vet som sagt att de har möten varje år, för 2011 vet jag dock inget om deras planer.
Okej, tack för svar! 
#14: Mötet är i samma lokal som utställningen, dvs inte många minuters gångväg från stationen.
#17: Det kommer nog finnas några till salu, skulle jag tro.
Men det är ju inget som garanteras.
#19: Det står på hemsidan. ^^
Kl 10 börjar mötet och utställningen börjar förhoppningsvis runt 13-13:30.