Exentrion's Emulion
Startar en ny bildtråd med min chokladpojke eftersom den gamla tråden blev lite lång.
Här kommer några färska bilder. 
Vilken underbar boll han blivit!
Syrran vinkar här hemifrån!
// Sofia
Han är ju så fin! Haha, armarna uppåt sträck! *fnissar lite* Gillar verkligen denna grabb, han är vacker å gullipluttig på samma gång 
_♥ Registrerad guldhamsteruppfödare i SHF sedan 2009. Min hemsida; Exentrion's ♥
_

Man kan aldrig få nog av choklad, i vilken form den än kommer. Och kommer den i form av någonting fluffigt med pepparkornögon, ja då är lyckan gjord!
Han är ju så himla härlig
--------------
//Tilda, http://guldis.bloggplatsen.se
Medarbetare på Hamster ifokus
Han är för gullig! 
#9 Läste självklart, som alltid, "Pepparkaksögon" och blev, som vanligt, lika fövånad som alltid. 
//Caroline
Naaw vilken sööt lite choklad boll du har där?
//Nova
Besök gärna min hemsida här.![]()
Medarbetare på Hamster ifokus!
Gillar första bilden också, helt underbar. Du har lyckats bra med att fånga hans personlighet ?
_♥ Registrerad guldhamsteruppfödare i SHF sedan 2009. Min hemsida; Exentrion's ♥
_
Åhh så sööt jag döör!!
//Nova
Besök gärna min hemsida här.![]()
Medarbetare på Hamster ifokus!
nej va gulligt! Undra om de kom fram till något vettigt 
_
Dags att uppdatera här.. ^^
Mulis har blivit så stor senaste tiden och fått mer päls. Även i temperamentet har han ändrat sig lite och blivit lugnare och mer.. mild, eller vad man ska säga. När jag lyfter upp honom hänger han bara där som en liten trasdocka och tittar mig, och när jag pratar med honom sitter han stilla som en fluffig boll i min hand och lyssnar.
Här är iaf lite nya bilder!
Tänkte först visa hur han "förvandlats" när det gäller pälsen. Första bilden är tagen bara lite mer än en månad innan den andra.

(Ursäkta hunddreglet på buren
)

Och så några bilder tagna den 3:e.
Vacker som få.

Dålig skärpa på ögonen men den får vara med ändå.

*Dansar kycklingdansen* Hur är det möjligt att vara så söt?

Stiliga brorsan!
Ska slänga upp lite Spencer bilder oxå, då de trots allt fyllde månad igår
--------------
//Tilda, http://guldis.bloggplatsen.se
Medarbetare på Hamster ifokus

Guuu vad fin han är :) Jätte söööt
Fining :)
Sån jäkla charmknutte han är! :D
// Sofia
Haha, kyckling bilden! Naaaw 
_

Hi, hi, kycklingdansen.
Han är ju så söt i ansiktet.. lilla nalleböörnen 
_