Coscia, äntligen hemma!
Emellan all migrän, sjuka illrar, chilla-bebisar och snöstorm har jag inte lyckats hämta hem min lilla tös. Pinsamt när man bor så otroligt nära.
Men idag pulsade jag iväg, stoppade ner världens sötaste lilla sobel-tös i ryggsäcken och trotsade snön. Försökte febrilt sno lilla mink-systern också men Sofia släppte mig inte med blicken på hela tiden så det var stört omöjligt.
Denna tösen är väldigt speciell för hon är efter en av mina egna bebisar, Pyxis. Jag har Pyxis syster Aurora här hemma och hon höll på att stryka med när hon inte fick ut sina bebisar härom månaden, så denna sötnos fick komma hit istället. Det får bli Auroras lilla "styv-dotter".
Jag packade tydligen in henne bra i ryggsäcken för fastän vi pulsade på ett bra tag och åkte spårvagn så var hon alldeles varm när jag packade upp henne.
Sötis-tösen!

Aw, äntligen hemma säg 
_♥ Registrerad guldhamsteruppfödare i SHF sedan 2009. Min hemsida; Exentrion's ♥
_
Grattis!
Super fin tös:)
//Nova
Besök gärna min hemsida här.![]()
Medarbetare på Hamster ifokus!
supersöt =)
Aw sötskruttan! Tror Comice är lite sur på mig här hemma när jag gav iväg hennes bästaste syster 
Får försöka muta henne med lite nybakad chokladfudge kanske? Hehe 
// Sofia
Så söt så. =)
Sötisen! 
//Caroline

Nämen oj vilken söting, sobel är så fint! 
Jaha är det så mörka dom SKA vara

Medarbetare på Chinese crested ifokus.
Hon är ju så söt med lilla rumpan där som sticker ut lite smått diskret *host host*
_♥ Registrerad guldhamsteruppfödare i SHF sedan 2009. Min hemsida; Exentrion's ♥
_

Hon hade inga problem med att träffa chillorna iallafall. Tror mamma Pyxis har berättat allt om dem.
Hon sträckte sig raskt efter en chillasvans och kramade. De var precis lika mjuka och mysiga som mamma hade berättat.
Hon har inte valt riktigt än vilken chilla som ska vara hennes alldeles egna, det var ju så många att välja på.
Naw! Jag vill också att mina hampisar ska få ha ett varsit husdjur!
// Sofia

#15 De får väl få några i julklapp!
Ja, hamstrar efter ens egna djur är alltid speciella, förstår att du blev förälskad i sötnosen, Grattis till nytillskottet
Mina får då inga egna husdjur förrän de börjat städa sina rum själva! 
_
#18 Ja, jobbigt att man alltid måste göra det åt dem! När ska de lära sig? Tycker jag tjatat tillräckligt nu.
#19 hihi jaa! Dom är ena riktiga små latisar
Men dom får skylla sig själva- "inga egna djur om de inte kan städa sin egen bur" 
_
#19 hihi jaa! Dom är ena riktiga små latisar
Men dom får skylla sig själva- "inga egna djur om de inte kan städa sin egen bur" 
_

Va? Städar inte era hampisar? Det får mina lära sig från dag ett. Fäll ner kjolen och sopa på bara!
#22 haha ja iofs så brukar ju "Pappershamstern" va rätt duktig på att samla ihop alla prylar.. men han städar som inte undan efter sig. Bara går omkring å bär på det istället 
_
#22 Du har tur du. Mina har inga kjolar.

Aw, puss på'na!
// Sofia

Jag är helt förälskad i hennes mörka färg. För att inte tala om hennes mysiga personlighet som inte går att låta bli att förälska sig i.
Såå underbart söt ! 
♥ Den som sa att lycka inte kunde köpas med pengar, glömde djuren ♥
#30 Är hon lugn? Eller lika energisk som syrran här hemma? :P
Vet inte vad jag gjort med Comice för att hon ska ha så mycket energi, alla mina hampisar är ju helt coola.
// Sofia

Hon är cool tycker jag, inga tjurrusningar direkt utan traskar mest runt och upptäcker saker. Klättrar raskt upp i handen och kan sitta där och tvätta tassarna och fundera över världssituationen.
Cool tjej och redan stor som en vuxen hampis.
Ja Comice är också riktigt stor. Mellan 160-170g redan! Men hon är helt galen! Jättesnäll och så men sån energi! Klättrar direkt upp i handen, men inte sitter hon still där inte :P Hon måste ha något att göra HELA tiden.
Är man inne i hamsterrummet på morgonen eller dagen så flyger hon ut ur huset och ska upp :P
// Sofia

Nepp, Coscia väntar lugnt på sin tur. Hon påkallar ju uppmärksamhet så man får klia henne lite bakom örat ifall hon är vaken, men särskilt bråttom har hon inte.
Lite Tjuren Ferdinand över henne.
#25 Ögona
Hon är ju så sööööt *sliter mig lite lätt frenetiskt i håret och försöker blunda.. men måste titta på bilden EN gång till. Baaara en gång till.. *
_
Dubbel-Casanova hälsar att han tycker att bruden du hittat är sååååååå läcker…Och det tycker jag med att hon är!
Läcker tösabit du hittat. Grattis till tillskottet….
Annicas Hamsteruppfödning 
http://superpawshamstrar.blogspot.fi/