OT Husdjursmässan i Kista
Jag var där idag
Vet att det skulle vara från 3-6 Januari.
Var och kollade i Svenska Hamsterföreningens monter, jag tror Roslagens var med. Det var två guldhamstrar som jag fick hålla i.
Någon annan som var där?
Kan man köpa djur när man är där :P?
Man kunde köpa höns
men inga hamstrar.
Haha ååh det har jag alltid velat ha :P (a) eller ?
Man får inte sälja djur inne i lokalen som jag har fattat det hela.
Jaha okej, man lär sig något nytt varje dag :P
Ett par hönor och en ståtlig tupp skulle vara bra att ha så man slapp köpa ägg från affären. Billigare ägg än de som dina frigående hönor själv har värpt och godare finns inte. Men tyvärr så har jag inga hönor och får nog inte det heller fast jag skulle gärna vilja ha, så jag slapp köpa dyra ägg från butiken.
Annicas Hamsteruppfödning 
http://superpawshamstrar.blogspot.fi/
#4 Det stod att de var till salu^^
#7 Jag vet bara att vi inte får sälja djur i lokalen 
#8 Det kan mycket väl varit så att det står att de är till salu, sen om man vill ha dem får man väl ringa opp uppfödaren/säljaren whatever och köpa på det viset.^^
Nej man brukar få boka isf och hämta när mässan är slut.
Kanske skall dit i helgen och kika, själv har man varit med i åratal
Det är verkligen jättekul. Känns lite konstigt att bara komma som besökare denna gång.
/ Caroline- Kolarängens guldar i cremebaserat och mörkgrått, samt Roborovski.
#11 O M G
Ge mig, ge mig!!!!!! gahhh vad snyggt!
Förresten…de där två guldarna jag höll i där var faktiskt de första guldarna jag någonsin hållit i. Jäklar vad stora.

Det hoppas vi att robbeflocken tycker oxå..!
Oj vad lyxigt!
Men hur ska de kunna ta sig mellan våningarna? Genom rören? :)
// Sofia
Vad roligt med husdjursmässa, det skulle jag också vilja åka på någon gång. :)
Ja, precis, meningen är att de ska kunna klättra upp o ned som de önskar via rören, tog den dyraste varianten för de är räfflade på ett bra vis inuti för både guld o dvärghamstrar för lättare grepp, o det finns hus o annat de kan kliva upp o ned på för o förflytta sig :)