Ginzy
Hej alla här på hamster.ifokus!
Tänkte göra en bildtråd för min hamster Ginzy. Hon är sju veckor ungefär jag har satt hennes födelsedag den 15november men vet inte till hundra. Hon är dock köpt från en djuraffär så därför vet jag inte exakt när hon är född… Men när jag köpt henne sa dom att hon var 5veckor.
Hon är en underbar hamster som är väldigt nyfiken och ful med energi!
Jag funderar på att ta en kul med henne i sommar, men får se med tanke på att hon är från en djuraffär…
Försök att aldrig ge upp hur svårt allt än är

Idag lyckades hon rymma för första gången… hade inte gallret på för jag satt vid datorn som är pricis brevid buren och jag vände mig om ibland och lekte med henne. Men så kände jag att det var något på min fot så jag sparka till så det flög iväg och jag själv flög upp ur stolen när jag vände mig om för att kolla vad det var så var det Ginzy jag hade sparkat
känner mig jätte dum så! När jag såg det så slängde jag mig på henne för att få tag i henne innan hon sprang iväg, så sen var hon lite rädd för mig men nu är allt bra igen och hon kommer till handen direkt när jag stoppar ner den i buren. Men känner mig jätte dum att jag sparka henne och sen kastar mig över henne
Försök att aldrig ge upp hur svårt allt än är