Äntligen Fuhrion!!
Idag kom han då efter lååååång väntan. Söta Fuhrion från Odette. Det blir inga bilder härifrån idag för han har knatat ändå från Lycksele till Göteborg och han är så trött sa han.
Så han rullade ihop sig i ett hörn och drog täcket över huvudet och sa att han minsann skulle sova ända tills nästa år så trött var han!
Men snälla Charlie2006 här på forumet knäppte en bild på honom igår. Han knackade på hos henne på vägen för han hittade inte så bra i Göteborg. Lättare att ta sista biten i dagsljus.
Sötis är choklad bandad satin KH.
Gud vad söt :D
a men lilla bubben då! Jag förstår honom faktiskt.. hur lätt är det att hitta i en helt ny stad sådär? TUR att han fick lite hjälp så han hittade hem till slut :')
_♥ Registrerad guldhamsteruppfödare i SHF sedan 2009. Min hemsida; Exentrion's ♥
_
Åh, grattis! 

Vilken sötis!
Grattis, han är helt bedårade:)
//Nova
Besök gärna min hemsida här.![]()
Medarbetare på Hamster ifokus!
Riktigt söt! 

--------------
//Tilda, http://guldis.bloggplatsen.se
Medarbetare på Hamster ifokus

Tusen tack!!
#7 Fuhrion vinkar tillbaka till syrran. Eller så är det sömnryckningar.

Jag har också en choklad bandad kh=)

Han har tagit igen all den tappade energin idag. Tror han har sprungit ända till Lycksele och tillbaka igen idag. Han kom iallafall på att man inte kunde äta chilla-svansar, då får man päls i munnen. Men det hindrade ju honom inte från att testa igen, för att vara riktigt säker på saken.
Chillan bara skakade på huvudet och suckade. Aj då, en sån där nykomling man ska lära upp nu också. Kan man inte ge dem en info-broschyr om skötselråd för chillor INNAN de flyttar in. Tycker att de borde vara lite pålästa iallafall.
Himla mysig och gosig är han iallafall och det behövdes verkligen lite "choklad-förstärkning" här hemma tycker jag.
Färsk spenat tyckte han var väldigt mumsigt idag. Vet inte om han var lika imponerad av barnmaten. Han kanske är van vid hemmalagat?
#12 hahaha! Låter sannerligen som att han blivit sitt gamla vanliga jag *skratta*
Men smaka på chilla svansar.. dom måste ju vara van vid att bli lite naggade på, om dom inte ens reagerar typ.. själv hade man väl vänt sig om och gett den lilla en snyting 
Men det är klart, dom är väl van även vid nykomlingar som inte vet bättre än att testa sig fram 
Blir ju så full i skratt av ditt inlägg.. jisses, vart får du allt ifrån? "Info broschyr om skötselråd på chillor" hahaha, förlåååt att ja glömde skicka med ett sånt *tihi*
_♥ Registrerad guldhamsteruppfödare i SHF sedan 2009. Min hemsida; Exentrion's ♥
_

#13 Visst är chillorna vana vid det här laget, men de tycker ändå att de borde ha mer folkvett.
Chilla sitter lugnt och sansat och filosoferar, Fuhrion kommer, tar tag i svansen och säger "smak". Chillan vänder sig förnärmat om och fiskar upp svansen med framtassarna och håller den framför sig.
Fuhrion skuttar efter, vart tog den mjuka, goda svansen vägen? Jag lovar att inte äta på den mer, kan jag inte bara få sitta lite på den, det blir så varmt och skönt om rumpan!
Hurrmph, ouppfostrade hamster-slyngel!
#14 Hahaha, jag skickar dig en vettig kamera på posten så kan du filma scenariot och lägga upp här. Guud så sött!! 
_