Guld-kullar nästa år?
Hej! Vilka ska ha guld-kullar nästa år? Vilka färger, hårlag? Jag bor i stockholm.
Tror nog de flesta uppfödare kommer ha kullar.
Jag kommer ha två kullar i januari-februari, info finns på min hemsida.
// Sofia
Precis som #1 säger så kommer säkerligen de flesta uppfödare att ha kullar.
Bara att kolla runt lite blad uppfödarlänkarna i tråden "Hamster till Salu!" eller på hamsterföreningens hemsida.
Ja samma här, här kommer komma långhårskullar (creme&sobel) och korthårskullar.
De flesta brukar annonsera ut när kullar är på gång :)
/ Caroline- Kolarängens guldar i cremebaserat och mörkgrått, samt Roborovski.
Ja jag har en del planer jag också, första kullen planerar jag i Januari och då väntar jag mig svart och choklad i lång-samt korthår, sköldpadd, sköldpadd/vit samt bandat.
Det dyker upp kullar lite här och var så det är bara att hålla ögonen öppna, på Svenska Hamsterföreningens forum brukar folk vara rätt bra på att lägga in sina planerade parningar så där kan man ju hålla ett öga ifall det skulle dyka upp nåt av intresse 
_♥ Registrerad guldhamsteruppfödare i SHF sedan 2009. Min hemsida; Exentrion's ♥
_
Känner ni någon uppfödare nära upplands väsby? eller i alla fall någon som är nära? :) Jag vill ha guld gärna :)
/ Miranda
Jag planerar att ta en kull i sommar, choklad och silvergrå. Vet inte om det blir kh eller lh…

Okej, någon i stockholm som ska ha rost?
Som #2 säger- kolla här på hamster.ifokus under "Hamster till salu" tråden som är klistrad här till vänster på sidan (inte fullt aktuell dock men ger en hint iaf)
Eller ännu bättre- ta en titt på SHF's hemsida.
Där finns alla registrerade uppfödare listade.
Annars är det bara att hålla ögonen öppna och titta i olika kull trådar- hittar man något intressant är det ju bara att skicka ett PM till den som har kulltråden, och fråga om det finns någon otingad. Eller gå in på djurannonser.ifokus
(Det är inte tillåtet att annonsera här så jag får hänvisa er till länkarna ovan)
_♥ Registrerad guldhamsteruppfödare i SHF sedan 2009. Min hemsida; Exentrion's ♥
_