Hamster !
Hej !
Ska köpa en hamster men har ingen aning om vad den ska heta? Jag funderar på Ally, Lucy, Happy Lilo eller Flingan.
OBS. Ska köpa den idag så det är akut!
Vad tycker ni?
Måste du döpa den just idag då? För mig dröjde det ett par veckor innan jag kom på bra namn till mina små. 
Annars tycker jag att t ex Happy är ett fint namn.
Vad är det för färg? Kön(på namnen du redan kommit på låter det som en hona)? Bli lättare att komma på ett passande namn då! 
//Caroline
Det är en hona ja.
Och tyvärr så måste jag köpa den idag för att jag fick den i julklapp så ska hämta den idag :D
Den är svart och jag tycker med att Happy är fint!
Precis som #1 säger så låter det som en hona och måste du döpa den just idag?
Men jag tyckte Lucy var ett fint namn i alla fall.Happy var också fint:)
//Nova
Besök gärna min hemsida här.![]()
Medarbetare på Hamster ifokus!
Är det en dvärghamster eller guldhamster? :)
// Sofia
jag har haft min i tre dagar. Vet fortfarande inte vad hon ska heta. Finns ju massvis med namn men jag vill veta hennes "personlighet" först.
=)
#4 Tyckte att det stod i en annan tråd att det var en guld!
*tittar efter*
Jo, det gjorde det! 
//Caroline
Även om man kan ha favorit namn innan man får hem sitt djur, så kan det ju ändå bli nåt helt annat i slutändan.. Tycker det beror väldigt mycket på vad djuret har för personlighet :)
Vänta å känn efter, låt hamstern göra sig hemmastadd.. å så funderar du på namn sen när du börjat lära känna henne bättre :)
Bättre att ge ett namn som är igenom tänkt eller bara känns rätt, än att man ska byta femtio gånger innan man är helt nöjd ;)
_♥ Registrerad guldhamsteruppfödare i SHF sedan 2009. Min hemsida; Exentrion's ♥
_
Tack för svar men jag döpte henne till Lucy
Jag hade tänkt på det i några dagar och bestämde mig nu!