R.I.P Ingeborg <3
Min lilla Ingeborg har gått bort, saknar henne så mycket, brukade sitta med henne i knät på kvällarna och hon kunde aldrig sitta stilla, hon var verkligen en pigg och glad hamster, ändå in i slutet.
Hittade henne i går (23/12) mitt i buren, där hon låg så fridfullt och stilla med en uppskattad gurkbit i munnen. Ingeborg skulle ha fyllt 2 år den 30 januari, så hon var ingen ung hamster. Hon har varit med om mycket i sitt liv, hon har varit på 3 utställningar, utan någon vidare framgång, men ändå, hon har varit på Gotland 2 gånger, sen har hon uppfostrat 12 ungar på samma gång och sen har hon (tyvär) också brytit benet =/, men även om det läkte lite snett så fortsatte hon, lika pigg och glad som alltid :)! Men nu ska hon få vila, trots att jag kommer sakna henne så himla mycket så tror jag att det är skönt för henne att få somna in.
Har kvar 2 av hennes ungar hemma också, Amira och Aragon som fortfarande är väldigt pigga och glada!
RIP Skärgårdens Ingeborg 30/1 2009 - 23/12 2010.
Har alltid älskat dig och kommer alltid att göra det <3
Nääe.. Aqua-Tinis & Apollos mamma ju! Vila i frid Ingeborg 
_♥ Registrerad guldhamsteruppfödare i SHF sedan 2009. Min hemsida; Exentrion's ♥
_
Vad tråkigt
Vila i Frid Ingeborg!
RIP ingeborg!
Neej så tråkit:(
Och att hitta sin hamster död dagen innan jul afton
R.I.P Ingeborg
//Nova
Besök gärna min hemsida här.![]()
Medarbetare på Hamster ifokus!
Nej fy…bekagar. Men hon hade levt ett spännande liv. R.I.P.
Vila i frid 
Vila i frid Ingeborg dotter Alice saknar sin mamma:/