G-Kullen 4 veckor!
Imorgon blir Opis och Jonagolds ungar 4 veckor så jag ger dem en ny tråd nu 
Den gamla kan ni hitta här ->
Matdags! *nom nom*
Hela gänget! Två choklad, två rost och en liten brunörad sobel. De är underbara hela hopen 
(De är då inte knussliga vad gäller Sand i maten.. det slinker ner det också hihi)
"Hörredu lilleputt- ska du inte dela med dig?!"
Mina två, honan till höger å hanen till vänster
Underbara flickan, Gavenya.. såå sööt 
"Sanden är så mjuk.. de känns som det är sommar nanana.."
Sådär, det får bli sista för ikväll.. lägger upp resten imorn 
_♥ Registrerad guldhamsteruppfödare i SHF sedan 2009. Min hemsida; Exentrion's ♥
_
Jättesöta hela högen! Dock föll jag lite extra för den bö sobeln.

Rost-tösen är fortfarande favoriten här, så himla söt!
Och ni vet redan min favorit! Ger er en ledtråd. Damen här gillar krull…haha precis! Rex grabben är min absoluta favorit i denna kull! Jag och mina rexar! HAHAHAHAAA!!!

Annicas Hamsteruppfödning 
http://superpawshamstrar.blogspot.fi/
Jättefina!
/ Caroline- Kolarängens guldar i cremebaserat och mörkgrått, samt Roborovski.
Tack tack! Det finns enskilda bilder på dem på shf's forum. Kändes lite roligare att lägga upp bilderna där då man får se dem i större format 
Men får väl lägga upp en av mina favvobilder iaf.. guuud, ögona trillar nästan ut alltså! Hon fick en så söt liten haj-näsa här naaaw 
_♥ Registrerad guldhamsteruppfödare i SHF sedan 2009. Min hemsida; Exentrion's ♥
_
Å den här då… slap in tha face! 
_
Iiiihhh så söta de små är! 
/Matilda
"Never give up on something you can't go a day without thinking about."

Underbara 
Naaaaaw.. Geee miiig rosttjejen!!!! 
// Sofia
Hihi ja dom är super goa! Rosttjejen ville inte alls sitta stilla, hon bara korvade sig hihi 
"neee men sluuta nu, orka hålla pååå!"
Men sen fick jag en bra bild iaf. Så då var jag nöjd 
_
Nu är de 5 veckor gamla! 
Honorna har varit uppe å rejsat lite nu när jag kom hem från jobbet så jag börjar med att lägga upp lite bilder på dem så får se om killarna vaknar snart 
Exentrion's Ginova, bö sobel lh;
_"nää jag är ingen igelkott.. jag ser ut såhär!"
_
Underbara lilla tjejen, hon har vuxit på sig så bra å blivit så himla fin 
"jag vill passa på att hälsa till min blivande matte att jag kommer snaart å då ska du få se på faart!
"
_
Å så min tjej dårå! Nu ser hon verkligen ut som en liten mini-opis, vilket är jätte kul för jag missade ju bebis åldern på henne 
Exentrion's Gavenya, rost LH;
*älskar verkligen denna bild*
"nämen.. jag som skulle sätta mig å göra mig fin, å så kommer du å stöör mig..?!"
"hua mig.. lukta gott gör du inte heller. bäst att hålla för näsan!"
Hamster a'la virvelmarsvin? 
_
Oj vad tiden går
, så stor och lurvig hon blivit
, min sötunge
även lilla rostis är super söt.
"Om man inte vet vad man ska, är det ingen idé att skynda sig. Man vet ändå inte när man kommer fram."
//Frida
Helt underbara!
/ Caroline- Kolarängens guldar i cremebaserat och mörkgrått, samt Roborovski.
Tack! Ja det är rätt stor skillnad bara från att de är 3 v. - 4 veckor, både pälsmässigt och storleksmässigt. Nu är det ju mer hamstrar av dem hihi. Finns större bilder att se på Shf's forum ->
Här kommer iaf kvällens bilder på Garisto, de andra 2 sover ännu..
*gillar ruffset*
*nom nom*

_
Det sket sig lite med transporten av denna kille, men inte gråta över det. Han har ett fint hem som väntar honom på annat håll 
? Grum-Guhri ?
_
? Grum-Guhri ?
(klicka på bilderna för större format!)
_
Å så sista på honom 
_
Annas pojke, rextotten!
? Gintaro Exclusive ?
_
? Gintaro Exclusive ?
sååå söööt! 
_
? Gintaro Exclusive ?
_
Grum-Guhri är ju bara för underbar!!
//Nova
Besök gärna min hemsida här.![]()
Medarbetare på Hamster ifokus!
#27 Oh ja ;) Jag ska maila lite bilder på din tott.. i helgen ;p
_