Nytillskott här!
Nu har vi fått nytillskott här hemma, två små dvärgtöser! :D En mandarin och en som jag inte kan avgöra färgen på, ljust ljust grå med en svart/mörkgrå ål, inte jättetydlig. Ska visa bilder, så får ni hjälpa mig att färgbestämma.
Jättesöta är dom, och modiga som sjutton! Den gråa ska iallafall heta Snowstar antagligen. ;P Mandarinen ska vi försöka komma på ett namn på.
//Caroline
Tror jag vet vad det är för färg.. när kommer bilderna? 
När dom låter oss fotografera utan att springa och gömma sig, dom är inte så hemmastadda än! 
//Caroline
Oki :)
Ras?
Vintervit eller? 
Japp, vintervita damer ;P
//Caroline
sorry, jag ser inte vad hon är för färg 
#7 Det gör inget, du sa ju faktiskt bara att du trodde att du visste vad hon var för färg!
Skyll på bilden du, den var inte så bra för att avgöra färg… 
//Caroline
När du berättade hur hon såg ut lät det som en Sapphire 
#9 Nejdu, en sapphire vet jag hur den ser ut, vi har haft en liten sapphire här hemma
Dom kan ju se lite olika ut, hon är ju ganska lik en sapphire iallafall.
//Caroline

Ja, jag är ju inte sådär jättebra på dvärghamsterfärger … men jag tror att hon är sapphire (i vinterpäls?) eller agouti pearl :)
#11 Mycket möjligt, tack!
//Caroline
Söta
Men varför har du halm i buren?
--------------
//Tilda, http://guldis.bloggplatsen.se
Medarbetare på Hamster ifokus
#13 Tack! 
Det är min brorsa, jag har sagt till honom att det är helt onödigt men han envisas med att ha det(det är alltså min brorsas hamstrar).
//Caroline
#14 Du får påpeka att det är direkt farlig o kan skada hamstrarna riktigt illa!
--------------
//Tilda, http://guldis.bloggplatsen.se
Medarbetare på Hamster ifokus

#4 Jag skulle säga sapphire med vinterpäls :)
#16 Okej, då tror jag att vi säger att hon är det, eftersom att det är fler som säger det! ;P
//Caroline
Haha, du som inte trodde mig 
#18 Haha, jag är inge duktig på hamsterfärger, så jag trodde att en sapphire såg likadan ut året runt!
Så sökte jag lite på google och insåg att deras vinterpäls såg annorlunda ut. 
//Caroline
Jag har också en sapphire :) Och en agouti, täckning broken. Och en agouti pearl. Alla är nu i vinterpäls 
Ser ut som en mandarin agouti och en sapphire i vinterpäls, har likadana själv men mina safirer ändrar inte päls så mycket. De var jätte fina iaf, ta bort halmen å Lycka Till med de små gulle-gummorna! Gillar namnen också, super fina 
_♥ Registrerad guldhamsteruppfödare i SHF sedan 2009. Min hemsida; Exentrion's ♥
_
Kan iofs lägga upp en bild på en av mina vintervita mandarin agouti 
_♥ Registrerad guldhamsteruppfödare i SHF sedan 2009. Min hemsida; Exentrion's ♥
_
Sapphire i vinterpäls..
_
Tittar på bilden igen. Det är ingen Sapphire Pearl eller? 
Har fått honom att inse att halmen är onödig så den ska bort, äntligen! :) Som jag har tjatat!
Dom är verkligen supersöta, mandarinen har vita fläckar runt ögonen, det är nog det som får en att vilja äta upp henne! 
//Caroline