Operatårta vs. Jonagold
Igår den 16 oktober blev förhoppningsvis min G-kull bakad, de förväntas komma den 1 November om parningen tog.
E: Jonagold, _choklad lh. Efter Mazarin _(sobel bö lh)_ och Maj (rost ds lh)
_
U: Operatårta, _rost lh. Efter Opossums Free to Descide _(rost umb lh)_ och Deeds Alyssa (creme sö lh)_
Förväntar mig rost i långhår, förhoppningsvis med bra storlek och lite rundare huvuden. Kommer att behålla en hane iaf, sen får vi se om jag kärar ner mig i någon fler också 
_♥ Registrerad guldhamsteruppfödare i SHF sedan 2009. Min hemsida; Exentrion's ♥
_
Finisar
Medarbetare på Chinese crested ifokus.
Åh lille Jonis ska bli pappa! Mamma och storebror (plus alla andra släktingar här) önskar massa lycka till!
Pussa tussen från mig! 
// Sofia
#2 Jaa det är jätte kul, både Opis och Jonis är så himla goa och fina.. söta, mjuka, snälla och sociala. Lugna å pussiga. Han hälsar tillbaka till sina släktingar, ska bli super kul att se hur ungarna kommer att bli 
_♥ Registrerad guldhamsteruppfödare i SHF sedan 2009. Min hemsida; Exentrion's ♥
_

Då får vi hålla tassarna att båda brorsorna har lyckats nu då.
#4 Jaa.. nu hålls tummarna för fullt 
#5 Visst är dom, himla snälla å mysiga 
_
Rost. *mums*
haha jag fylle år 1 november=P
//Nova
Besök gärna min hemsida här.![]()
Medarbetare på Hamster ifokus!
om nom nom *mumsa lite på opis och jonis* 
/Matilda
"Never give up on something you can't go a day without thinking about."
Hihi, ja det ska bli kul med lite rost också 
Jonis satte stilla en halv sekund så jag hann få en söt bild.. alltså.. han ser ju helt förstörd ut..
min lilla pjöp :')
_

Han är ju supersöt!! Syskonen och pappa vinkar ikapp här hemma.
Sen kom han ju skuttande, han är en riktig liten mammagris 
_
#11 Nu var du snabb som hann emellan bilderna 
Men ja.. han är allt bra söt :')
_
Aaaw, så otroligt söt han äär!
// Sofia
Ja dessa tår alltså!
// Sofia
Jaa, jag tycker deras tassar ser ut lite som stjärnor 
_
Har inte tittat så mycket efter brunst, hon verkar mest vilja sova.. Får se om det börjar synas något på magen nu till helgen.. hoppas hoppas 
_
Spännandee!! 
// Sofia
Mm, nu börjar man längta ordentligt! Lägger upp en söt bild på Opis så länge.. hon såg så rolig ut här ^^
_
#22 Jag förstår dig! Jag är super nyfiken på hur de kommer att se ut.. skulle inte förvåna mig om man blir kär i fler än en ur den kullen också hihi. Jag måste snart möblera om i hamsterrummet så alla ryms 
Såg bebisbulor på henne igår, ska titta på henne ikväll också så jag är säker. Men det verkar bli smått iaf 
_

Späääännande! Är det imorgon det gäller?
Ååå så spännande
//Nova
Ja imorgon eftermiddag/kväll är det dags! Hon är helt klart dräktig, såå fin med sin runda mage 
Hihi, jag diggar fotovinkeln 
_
Ja det är ju imorn det gäller
//Nova
Oh spännande! Vi får hålla tummarna för varandra! 
// Sofia
#28 Absolut! Nu börjar det kännas pirrigt 
_
Här hålls alla tassar och tummar som finns! ;)
//Caroline

Spännande!
Oj, glömt å skriva här.. det har kommit bäbisar ju! Såg 4 st när jag gav henne mat så får titta sen hur många det blev. Men hon verkar så lugn och harmonisk så det går nog bara bra, hon ligger å snuttar med de små nakenfisarna nu 
_
GRATTIS! :D Då vann du över tösen här hemma :P Hon är uppe och springer just nu, så jag får nog dröja några timmar till. Tjocksmock är hon iaf!
Små bebisknoddor! Längtar efter bilder! :D
// Sofia
Grattis! :D Vad roligt! :D

Grattis :D
Tack hörrni! 
#34 Men inte ska hon väl springa omkring nu, hon ska ju ligga i boet å knysta hihi. De kommer säkert om ett par timmar, bara att vänta 
Opis fick iaf före både Pyxis och Lindas Princess, så d så ;)
_
Grattis
Medarbetare på Chinese crested ifokus.
Har visst inte uppdaterat här på ett tag, men kan säga att det är 5 ungar (nu 15 dagar gamla).
Två honor och tre hanar
1 rost, hona
1 bö sobel, hona
1 rost, hane
1 choklad, hane
1 choklad rex, hane
(alla Långhår)
Jag är super förälskad.. kommer bli svårt att välja hane sen.. är tok förälskad i rost hanen, men så finns det ju en choklad hane också- som dessutom är rex. Jisses, hur ska detta sluta 
Rost. Hanen till vänster & honan till höger.
Sobel honan 
_
Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.
Har bestämt mig för att behålla rost honan, Gavenya.
Men är ju så kär i rost hanen redan.. så de vete tusan om det blir han som får stanna- eller rex hanen. Jag vill ju verkligen ha en långhårig choklad rex *dilemma på hög grad*
Rost pojken nu ikväll… snacka om att man smälter 
_
MUUUUMMSSS!!!!
// Sofia
#40 Eller så behåller du alla :-D
Hade gärna kunnat tänka mig en rosthane, men damn, har ju redan halva släkten här hemma! 
// Sofia
#45 hihi jaa.. det kommer bli slagsmål om dessa 
Nu säger bebbarna Godnatt hihi
(dom söta små sprökarna somnade visst såhär.. bekvämt värre)
_
Haha skön ställnign;)
//Nova
Här kommer några bilder på sötnosarna 
Gavenya, rost;
Ginova, bö sobel;
Gintaro Exclusive, choklad rex;
Garisto, rost;
**
Grum-Guhri, choklad;
**
Sådär, det var alla. de två första är honor- resten pojkar 
_

Grum-Guhri är helt ljuvlig!
Har äntligen fått i ordning hemsidan lite, å lagt upp bilder på G-kullen, direktlänk finns här!
Orkar inte lägga upp alla bilder här nu, ni får nöja er med hemsidan 
_

Rosttjejen är helt ljuvlig!
Tack Ulrika, dom är super goa hela hopen 
Slänger in en söt bild på Gintaro,han hade lite svårt med balansen där ett ögonblick ..
_
#54 Jag vet inte! Har tänkt på de jag också, bilden på Fnisselin var ju lite väl knasig.. men även här ser man ju att balanssinnet inte riktigt är på topp hihi. Men han skyller på att filten var i vägen så han snubbla till 
_
Här har vi hela gänget samlade i en liten nätkorg, eller ja.. det är ett lock till en korg 
_
Gintaro- snacka om gullig!! 
Rostarna;
Såå fin 
_
Grum-Guhri, choklad pojken 
_
Ginova, bö sobel. Minst i kullen å nedrans så liten å näpen 
_
Massa små mini-jonisar! 
// Sofia
"mååååste strääääcka lite.." 
_
Vadå tumme-liten.. hon e ju bara för söööt 
_
Helt bedårande hela högen
.
"Om man inte vet vad man ska, är det ingen idé att skynda sig. Man vet ändå inte när man kommer fram."
//Frida
#67 Nämen jisses vad liten!! 

// Sofia
#67 GAH! NAW! MUMS!
Men jag fattar inte! Sitter o stirrar på min tumme, ser på bilden, ser på tummen igen, hur är de möjligt?
--------------
//Tilda, http://guldis.bloggplatsen.se
Medarbetare på Hamster ifokus
#71 Haha jag vet! Men jag tror hon var lite ihop knycklad där också,att hon kan ju ha ryggen lite krökt.. men fasiken se sööt 
Kommer nån fler bild sen 
_
Fortsättning hittar ni i deras nya tråd, G-kullen 4 v!
_