Mina små älsklingar!
Supersöta! Och Gnutta är trefärgad också, säkert bara jag på det här hamsterforumet som aldrig sett en trefärgad guldis förut! 
Men JÄÄÄÄÄÄTTESÖTA, verkligen! 
Tittar man på den första bilden på Malawi så ser det ut som att han håller i en lila, halvt genomskinlig pinne. 
//Caroline
#4 T.o.m med 4 färgad är hon 
Tack så mycket, mina små sötnosar ju 
Hahaha, jaa, märkte inte att det ser ut som att hon gör det xD
Jaså, jag såg bara tre färger :)
Pinigt, jag trodde att det var en han…
Menmen, det är väl sånt som händer!
//Caroline
vilka små sötnosar 
Älskade små barnen då! Gnutta är ju bara för fin, å Malawi.. vilken liten go-boll! 
_♥ Registrerad guldhamsteruppfödare i SHF sedan 2009. Min hemsida; Exentrion's ♥
_
#5 hahah, nejdå ;)
#6 jaa, mina små sötnosar 
#7 Hihi, Malawi är min lilla gos-boll ;) Gnutta har ju hunnit blivit över ett 1 år nu också :O
#8 Gaah, jaaa paniken stiger
Men förhoppningsvis lever hon tills hon blir minst två år! Hon är ju så himla fin Gnuttis 
Kiwha hälsar så mycket till mamma å syster, å Kanel vinkar han med 
_♥ Registrerad guldhamsteruppfödare i SHF sedan 2009. Min hemsida; Exentrion's ♥
_
Jättefina båda 2! Ohhh, älskar färgerna på Gnutta!
#9 Jaa, verkligen :( Hon var så himla "hängig" elelr vad man ska kalla det ett tag. Men nu är hon som hon var för 6 månader sen :D Gnutta och Malawi vinkar till resten av familjen däruppe ;D
#10 tack så mycket! :D Jaa, hon är bra fin min gogumma!
Vad fin hon har blivit! Riktigt läckra färger! =) Men är de verkligen över året nu? Tiden går så fort så det e inte klokt! Det känns som att de föddes för någon månad sedan, små plupparna =)
Mamma Sigrid vinkar lite trött härifrån till både barn o barnbarn!
// Emmily
Besök gärna vår blogg: http://birasblogg.wordpress.com/
#12 japp, 10/11 är hon ju född (om jag minns rätt.. Annars var det 11/10 xD )
Och att tiden går fort ja! Malawi är ju fortfarande bara bäbis..

hon är född i november ;) svinsöta båda 2! ge dom en puss från mig bejla och tingan! :)
//Anja
#14 Ska göra det!
Och du får pussa dina 2 från mig med ;)
Då får du ge dom TVÅ pussar, dom får ju inte tror att dom kommer undan mig! 
Zip och Zap ville också ge dom pussar, men jag har försökt förklara att det är så stor skillnad mellan er och Gnutta och Malawi. Zippen och Zappen är ju faktiskt dvärgar.
Men jag antar att dom är i någon bebisålder där dom vill pussa på allt och alla. 
//Caroline
#16 Dom fick en massa extrapussar :$
Naaw, bebisdvärgar <3
#17 Dom tycker faktiskt själva att dom är stoooora, men jag vill ju att dom ska vara mattes bebisar hela livet ut ju….
Jag kan inte låta bli att titta på den här tråden om och om igen, dom är ju såååå söööta, dina hampisar! <3 
//Caroline
#18 hahaha, jaa.. MAttes små bäbisar vill man ju ha kvar dom som *-*