Hamster iFokus

Hamster

Etikettminneslund
Läst 2178 ggr
nakuta
0

R.I.P Vanilla Passion

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Kom hem från jobb idag och fick världens chock hittade min lilla Vanilla Passion död Gråter

Han va inte ens ett år gammal. Han har ätit och druckit om han brukar och imorse när jag skulle åka till jobb va han lika pigg och alärt som han brukar vara.

Det enda jag tyckte va konstigt utöver hans unga ålder va att han va tuffsig i pälsen på magen som om han varit blöt och pälsen trasslat sig, och hittade lite blod i pälsen med det hade han inte imorse och han hade inga sår överhuvudtaget Gråter

Vad kan ha hänt? Gråter

Amor vincit omnia

Reggad Uppfödare i SHF under Prefixet Midnattsglimtens

Novis10
0

BeklagarRynkar på näsan

Vila ifrid Vanilla PassionGråter

//Nova
Besök gärna min hemsida här.

Medarbetare på Hamster ifokus!

nakuta
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

<3

Amor vincit omnia

Charlie2006
0

r.i.p Vanilla Passion Gråter.

Så trist när sånthär händer.

Min hemsida

"Om man inte vet vad man ska, är det ingen idé att skynda sig. Man vet ändå inte när man kommer fram."

//Frida

[GeeGee]
0

R.I.P Ingen aning om vad som kan ha hänt. Hittade du vart blodet kom ifrån?

Odette
0

Nej men usch, va hemskt att bara hitta honom död. helt utan förvarning Rynkar på näsan
Något måste ju ha hänt om han var tovig och blodig, även om det var lite blod så tyder de ju på att han inte bara dött av en stroke eller liknande.. vart såg du blodet och hur syntes det?
Jag beklagar verkligen, han va super fin.. Vila i frid :'(

_ Registrerad guldhamsteruppfödare i SHF sedan 2009. Min hemsida; Exentrion's
_

nakuta
0

Hittade inte var blodet kom från men va bara lite blod precis där han låg i spånen, men kollade och hittade inga sår =(

Det jag tycker e konstigt va att han va hur fin i pälsen och så på morronen när jag skulle åka till jobb, det vet jag eftersom jag hade han uppe en kort stund på morronen :(

Han va precis som han alltid varit busig och allert.

Ja, han va jätte fin, känns så tomt utan honom, eftersom han va min enda hamster så känns det helt tomt, ingen som möter mig på morronen innan jobb eller när jag kommer hem från jobb =(

Amor vincit omnia

nakuta
0

glömde skriva  det sista att blodet på magen va typ mitt på magen :S

Amor vincit omnia

AnnaCDSG
0

Usch, vad hemskt.. Gråter Vila i frid, sötnos.