Adolfen & jag i TV
Ikväll i Kunskapskanalen ("studio natur") kl 20.30 sänds avsnittet där jag och Adolfen samt råttan Wunjo är med, det är en halvtimme långt och vi är med på ett litet experiment med råtta vs. hamster i varsin labyrint.. missa inte det! 
För er som inte kommer kunna se det eller missar det, så kommer jag att lägga upp en länk här efter programmet. Så alla som vill kan se det på webben i efterhand.
Ska bli kul att se, kommer väl att dö lite när jag ser mig själv i tv rutan men va tusan.. Adolfis är ju med 
_♥ Registrerad guldhamsteruppfödare i SHF sedan 2009. Min hemsida; Exentrion's ♥
_
naaaaw vad söt han är!
Det måste jag se! Hur hamnade ni där? :O ^^ (A)
förlåt så jätte mycket för de extra komentarerna. min data har hakat upp sig igen :(
hur tar man bort komentarer?
#7 ingen fara, jag tog bort dem
(är ju Medarbetare så jag kan radera dubblerade poster).
#5 Vi fick en förfrågan, råttans ägare bor i samma håla som mig så hon hörde med mig om jag inte ville haka på.. annars hade hon nog aldrig åkt. Hon ville inte stå framför kameran så jag fick offra mig. Men det är ju en småsak, bara roligt att få va med 
_♥ Registrerad guldhamsteruppfödare i SHF sedan 2009. Min hemsida; Exentrion's ♥
_
#8 Okej, vad kul^^ Hehehe, jag ska inte skratta åt dig när jag ser det, jag lovar;) :P (A) ^^

Åh nämen vad kul, ska titta hihi ;)
#9 hahaha, skratta på bara.. jag kommer nog att sitta med händerna framför ansiktet som om det vore en läskig skräckfilm.. bara för att det kommer kännas så himla vridet att se det i tv rutan hihi
_
Kul! Borde man nog ta och kolla på :)
#11 Hahaha, jag kommer hoppa i soffan och skrika och peka på dig;)
Jag kommer att titta om jag kommer ihåg, hihi XD (A) ;)
//Caroline

1 timme kvar hihi xD
har redan satt på kanalen så jag ej glömmer bort;)
//Nova
Besök gärna min hemsida här.![]()
Medarbetare på Hamster ifokus!
#16 haha smart.
En väldigt dum fråga men visas det idag?
#17 japp:)
//Nova
Besök gärna min hemsida här.![]()
Medarbetare på Hamster ifokus!
ok tack ska absolut kolla. :)
typ 25 minuter kvar nu, spännande! ^^
//Caroline
haha aa spännande längtar. vill se vill se vill se :P
aahh.. nu blire ju pinsamt *lol*
_
Jag räknar minuterna;)

Jag får vänta och kolla på nätet, tror inte jag har den kanalen. Inte inlagd iallafall.

3 minuter (på min dator iallafall) kvar ;)
Guuuuud vad spännande det här är!!! 
//Caroline
Nu börjar det, ta fram popcornen allihopa, och bänka er framför tv:n! :)
//Caroline
Där är du! Haha, Adolfen utklassade ju råttan? :O Vi får se senare i programmet ;)
//Caroline
Det är DUUUU! :D (A) (Och ja, jag satt och hoppade skrikande i soffan med Simon i handen;)) (A) ^^
Och när de frågade på stan var de i Umeå! :D
Mannen som pratar… han med glasögon som vidar något med pinnar har varit på våran skola:O ^^
(A)
#32 Eller hur:) Hihi, han är jättesöt^^ :D
Nu kommer det snart igen! :D Det här är sååååå spännande!!!! XD
//Caroline
#34 Jaa, har du popcorn? ^^ :P xD
tittar på det nu.
gud vad snabb din hamster är.
#35 Njaaaa, jag fick nöja mig med en apelsin… hmmm..
Men nån annan här kanske har? xP
//Caroline
#37 Jag tycker att vi springer och poppar lite:D (A)
Heja Adolfen! :D (A)
#38 Jag med! :D
Hallå, snacka inet så mycket om råttan, vi vill höra om dig och adolfen! :D
Va, besviken säger hon! :O
//Caroline
#40 Adolfen är bäst, vi vill se mer av honom! :D ^^
Har sett nu, tyckte det var intressant, duktig Adolfen var :D
Haha.. jag tyckte musiken de lagt till var bäst- å så fick dom med Adolfens köttbulle på slutet *naw*
Ni som inte har kanalen; http://svtplay.se/v/2237965/studio_natur/del_7_av_10
Såg ju rätt kul ut när de filmade ovanifrån och man såg hur den gula pricken (Adolfen) sprang som en idiot *wroooom*
Puh, skönt. Nu äre över *lol*
_
Oh då ska jag kolla lite senare:D
// Pabblo
Haha va snabb han var.
haha, vad snabb han var då! Värsta smartot!
// Sofia
Hihi, ja.. såg ni köttbullen han höll i munnen på slutet då jag lyfte upp honom? Han var ju heeeel nöjd 
När de frågade vad vi skulle "locka" dem med sa jag utan att tveka; "min vill ha en köttbulle!"
För de tyckte jag han kunde få. De hade ju till å med köpt mini-köttbullar enbart för ändamålet 
_
#49 Ja man ser den inte om man inte tänker på det.. min mamma missade det också 
Han som va så nöjd! 
_
#50 Då är det ju bra att det finns på nätet
Medarbetare på Chinese crested ifokus.
Jag tittade! :) Blev lite smått förvånad, haha. Jag bara: "Nejmen vänta nu….henne känner jag igen!" "Jaså",säger mamma. "MEN NU VET JAG, DET ÄR JU HON….HON ODETTE PÅ iFokus!" (:
Jag vet hur läskigt det är! Jag är statist i en kommande biofilm, det är sååå läskigt när man känner liksom att kameran kommer nära en xD
#52 aah, va häftigt. Din mamma ba eh.. jaså? Å så föll poletten ner
Ja men jag var så fokuserad på va ja skulle göra så ja tänkte inte så mycket på vart kamerorna var. Ville helst inte tappa en hamster i skogen, eller råka va i bild när jag inte skulle tss.. iofs hade man ju bara kunnat ta om tagningen då. Men skulle va nådigt styggt om man råkat stå i bakgrunden å petat näsan 
_
#53 Hahahhaha (:
Ah, va sött! Du såg de också.. naaaaaw, pjöpa tjöttbyllen bara 
_
Hehe, Adolfen stack ju som ett skott!
Nu såg man ju hans lilla köttbulle också..

Hihi, ja han va pigg som en räka 
_
haha :D
Haha, jag tittade på det på nätet och såg köttbullen.
Han måtte ha sett helt förtvivlad ut om någon hade tagit den ifrån honom… 
//Caroline
Haha jaa.. han hade ju sprungit förbi den två gånger innan. Så sista gången passade han på att nylla den, nä men då kommer jag å plockar upp honom 
Fort stoppade han in den i kindpåsen å så vågade han inte ta fram den sen förrän matte satt honom i transportburen igen 
_
Haha va vad det för köttbulle? nå du lagat själv? recept isåfall? 
// Pabblo
#62 det var en vanlig mini-köttbulle som film teamet stod för 
_
med lök? :O
// Pabblo
#64 Nej inge lök men säkert en gnutta salt. Men tror ju knappast det är dödligt i den mängden så du kan no va lugn ;)
_
Jätte söt kul att han var så snabb 2 gången gav han råttan på nosen