R.I.P Twala.. :'(
Har ju glömt att uppdatera er att Twala hade gnagt sig ut buren hos din ägare och sen försvunnit spårlöst. Hon har inte kommit tillbaka och hon har väll varit borta i ca 3 månader. Så hon finns inte mer.. Absolut inte ägarens fel, utan ville bara uppdatera er om våran förlust här :(
Vila i Frid Twala, du saknas oss!
Nej, vad hemskt! :( Vila I Frid<3
Men är det säkert att hon inte lever? (A)
#1 Inte en chans tyvär. I ett hus med 5 katter finns det inte en så stor chans tyvär :/
Dom har inte sett henne på flera månader. Hon blev bara några ca 2-3 månader.. :'(
Men åh, hon bara försvann..? Man borde ju kunna hitta henne nånstans. Iaf kroppen så det inte ligger å börjar lukta. Usch, lilla gummsan då! 
_♥ Registrerad guldhamsteruppfödare i SHF sedan 2009. Min hemsida; Exentrion's ♥
_
#2 Ojdå, nej det är klart… :( Men usch vad tråkigt:(

Beklagar. 
Nej vad tråkigt.
Vila i frid lilla Twala. 
Usch vad tråkigt! Sovgott lilla tösen!
// Sofia
Beklagar sorgen! Jobbigt när en sådan sak händer så att hamstern bara försvinner.
Ingen kropp är hittad. Antagligen så har nån av katterna tagit henne och ja..
gud vad tråkigt! min förra hamster rymde också och jag hitta den död på min matta en dag .. jag hade 3 katter då .. men katter äter ju inte upp dom bara bryter nacken dock , men usch så tråkigt beklagar! :(
#10 katter kan mycket väl äta upp råttor/mössen. Brukar bara vara huvudena och inälvorna + lite annat kvar tyvär.
dom har sökt igenom huset, men har ju inte sett nånting :(
Men gud så tråkit beklagar;(
//Nova
Besök gärna min hemsida här.![]()
Medarbetare på Hamster ifokus!