vad?
Min hamster får vara ute på kvelarna.Men hon rivor sin ryg mot en veg i ett hörn.Hon har jort det i ongefär 4 dagar JAG BLER OROLIG VAD SKA JA JÖRA
ijentligen tror jag att det inte går att jöra nonting VARFÖR………….VARFÖR………..DET…..
Om hon stryker sig mot väggarna som en katt, så är det för att hon brunstar
Inget farligt med andra ord, hon bara sprider sin doft för att visa eventuella pojkar att hon är sugen på en dejt 
_♥ Registrerad guldhamsteruppfödare i SHF sedan 2009. Min hemsida; Exentrion's ♥
_
TACK TACK OCH TACKAR SÅ MYCKET !!!! Men hon kliar sig varje gång hon jör det
Men så länge hon inte kliar frenetiskt hela tiden så är det ingen fara. Om hon stryker sig- kliar, å sen fortsätter springa runt.. för att stryka lite mer.. tja, då äre inget att oroa sig för. Jag har själv varit fundersam över detta beteende men det är ingen fara 
En hona brunstar ca var 4:e kväll så du kan ju se om du hittar nåt samband med det 
_♥ Registrerad guldhamsteruppfödare i SHF sedan 2009. Min hemsida; Exentrion's ♥
_
vet du vad?
I går kvell så fick wilma vara ute. vi hade inte set henne på ett tag, min mamma hade en kompis hon heter inger. mamma och inger letade, medans jag skulle lega mej. sen ville jag säja gonat. vår discmacin var öpen, när inger lyfte på discmacinen så låg hon till platad
JISA !? NÄ VET NI VAD HON VAR DÖD
NU ÄR JAG JETE LEDSEN!!!!!
Näee, men hur hamnade hon där?! Va hemskt!! Jag lider med dig, det är så jobbigt när de dör. Å på de viset dessutom. *skickar tröstkramar i massor massor massor*

_
jag vet ike men hon låg elafal till platad

!!!
Beklagar sorgen