Exentrion's Poice
Haha, de där känner man igen! "Men hallå matte! Jag har viktigare saker att göra! Släpp mig!!"
Pussa snyggingen från mig
--------------
//Tilda, http://guldis.bloggplatsen.se
Medarbetare på Hamster ifokus
#7 Haha. :)
Men då kanske han vill hälsa på dig också om han får en puss från dig hmmm :P Jag får göra ett försök och få honom att vilja stanna här ändå.
Naw, va sött att du fått en bild på han med sin nya husse också. Hur gulligt som helst, var tvungen att visa min sambo Lakrits med sin nya "pappa" hihi 
#6 vilken härlig päls han har vid nacken, soo cute!
Är så glad att han kom till er, älskade lilla gubben! Inte alla som vill ta sig an en lite äldre pöjk hihi. Men han är ju så jäkla charmig alltså- Adolfens kopia (om man bortser från färgen dårå) 
_♥ Registrerad guldhamsteruppfödare i SHF sedan 2009. Min hemsida; Exentrion's ♥
_
#9 John är ju inte så mycket med alla mina lurvtussar men han föll för Lakrits. Och jag tror Lakrits föll för john också. Eller i alla fall hans klättervänliga jeans ;P
Mm han börjar vara en fluffboll på riktigt :)
Jag är så glad att han kom hit :) Han har charmat alla besökare också :P Tror han har gjort några sugen på att skaffa hamster själv också haha.
Lakritzzzz
--------------
Vilken päls han fått! Himla fluffig och fin
Ang. torra öron.. testa Vetegroddar, ska själv köpa det till mina då en del har rätt torra öron. Värt att testa iaf 
_♥ Registrerad guldhamsteruppfödare i SHF sedan 2009. Min hemsida; Exentrion's ♥
_
#18 Ja han har blivit rätt fluffig 
tack för tipset ^^

Haha vilken sötnos, vad har han för färg? Känner igen det där med att de inte alltid fastnar så bra på bild :P
Min krabat har också fått torra öron, vad beror det på?
Ska prova med det så tackar även här för tipset!
#20 Han är svart, men en del svarta hamstrar blir lite brunaktiga med åldern.. De kanske bleknar i solen eller nåt hihi ^^
_

#21 Hihi och kanske blir lite gråhåriga även, min kompis råttor har blivit det med tiden :P
#22 Man kan ju se på hundar när de blivit lite äldre, att en del får gråare hår på nos och ansikte.. men det är ju charmigt ^^
Lakrits är så himla fin alltså, å han verkar ju betydligt piggare och i bättre hull än hans bror här hemma..
_
Jag blandade tidigare nån hamsterblandning som fanns på djuraffären med lite annat smått. Men Lakrits petade bort det mesta och hade inte så bra hull alls.
Mitt kräsna lakritstroll.
För ett tag sen bytte jag till puik och det verkar funka bra för honom. Han har helt klart fått bättre hull efter det.
Han väger nu 145 gram, men han är i helt okej hull.
Pust, tur, då var de bara dexter som är tyngre, Spencer ligger omkring 152-155g
(och lille Caine med sina 126g)
--------------
Haha okej
Dom kanske är duktigare på att motionera än Dexter. ;P