Vermentino
Han är fruktansvärt söt, bra val! Det är så skönt när man vet att man har valt rätt. 
Tilda
Värd på Dvärghamster i Fokus och medarbetare på Hemsidor i Fokus
Aka Lakritsugglan, lakritsugglan.eu, webbsidemakare/utvecklare/designer med F-skattsedel
Virka-amigurumi.se - Japanska ergonomiska virknålar
#5 Ja :) Han är inte snyggast i kullen rent standradmässigt. Men helt klart den charmigaste!
Hans nos är inte alls lika smal nu som den var för en vecka sedan. Förhoppningsvis växer han till sig :)
// Sofia
#1 Nej! Den kan man definitivt inte motstå! 
_♥ Registrerad guldhamsteruppfödare i SHF sedan 2009. Min hemsida; Exentrion's ♥
_
Gu så söt!! Och så snälla ögon, naaw..
Älskar första och andra bilden! ;')
Så söt! 
Tack för komplimangerna! Ja han är svår att motstå alltså!
// Sofia
Men nej så söt grabb!!!
Silvergrå umb som är så fiiint 
/Matilda
"Never give up on something you can't go a day without thinking about."
*gulp* oj förlåt.. jag svalde honom 
_♥ Registrerad guldhamsteruppfödare i SHF sedan 2009. Min hemsida; Exentrion's ♥
_
Vilken sötnos 
/ Caroline- Kolarängens guldar i cremebaserat och mörkgrått, samt Roborovski.

// Pabblo

Nämen gud så gudomlig
Akta dig så att jag inte kommer på besök, han kanske bara "råkar" glida ner i fickan och med mig hem

Ha, ha, Han är superfin!!

// Sofia
#17 aaaah, jag älskar den lilla mosade mullvadsposen!! Sååååå nedrans gullig hahaha, jag känner igen det där med att försöka ta vettiga bilder å dom bara grimaserar och stretar omkring åt alla håll. Super charmigt men super irriterande när man står där med kameran xD
_
Mums 
aw, va han har blivit stoor 
_