Hamster iFokus

Hamster

Etiketteravelgenetikuppfödningguldhamster
Läst 3057 ggr
UlrikaD
0

Dominique X Gilbert

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Inatt så hade Nicki (Dominique) och Gilbert en date. De har fått sniffa på varandra tidigare men
även om Nicki har brunstat så har hon visat Gilbert kalla tassen.
Men idag så var det blommor, choklad, serenad och alltihop för tydligen så var han helt plötsligt hennes
drömmars prins.

Det var då Gilbert kom på att han skulle nog pluggat lite på de mer praktiska delarna av det hela.
Han hade ju trott att hon skulle "hålla på sig" och att det iallafall inte skulle bli någonting allvarligt
förrän minst tredje träffen. Men där hade han fel!

"Hmm, var är bruksanvisningen till den här prylen tro?"

UlrikaD
0

Men hjälp, jag har ju inte satt på mig säkerhetsbältet ännu.

UlrikaD
0

Vart tog hon vägen??

UlrikaD
0

Men nu så ska vi se….

UlrikaD
0

IGEN?! Är du galen! Spelar ingen roll hur mycket du än blåser mig i örat. Jag är helt slut, jag vill sova.

UlrikaD
0

Nej, självklart gumman är jag inte trött på dig. Men kan vi inte bara gosa lite?

Roxie
0

Hahaha, såå söta! Och självklart vinner dina kommentarer som vanligt :)

// Sofia

Odette
0

Hahaha.. du är bäst.. känner igen scenariot allt för väl, å just de där när hanen går fram till honan ba "hallåå.." å hon vänder rumpan till- "Gör det du ska, inget knussel här inte" Glad

Super goa! Håller tummarna, verkligen.

_ Registrerad guldhamsteruppfödare i SHF sedan 2009. Min hemsida; Exentrion's
_

Amun-Ra
0

Jag gillar verkligen dina komentarer UllrikaD. De får mig alltid at skratta och just nu behöver jag ett gott skratt för att lätta ett sorgset oroligt hjärta.Skrattande

BlommaAnnicas Hamsteruppfödning Blomma

http://superpawshamstrar.blogspot.fi/

UlrikaD
0

Jag bara älskade i slutet när Gilbert bara la sig platt på marken, som en hund. Och Nicki bara, men hallå! Kom igen nu då.Flört

Amun-Ra
0

#9 haha stackars karl…öh jag menar hamster man…Skrattande Den bruden tycktes det ju inte finnas någon slut på. Endless mistress till hona. hahahaSkrattande

jassisa
0

Vad är det för färger på sötisarna? Glad

//Jasmin 

"Människan är det enda djur som har tråkigt"

www.jassisas.weebly.com

[Sniff]
0

Haha, vad gulligt^^ :D Hoppas det blir bäbisar:)

UlrikaD
0

#11 Gilbert är rost och Nicki är Nf d.s.

Tinwe
0

Oh vilket fint par! Kyss

/Matilda

"Never give up on something you can't go a day without thinking about."

AnnaCDSG
0

Håller med Tinwe, så fina! Glad

Odette
0

Dom är super fina båda två! Älskar gilberts färg, han är ju bara för stilig Oskyldig Å sen är det ju lite fuskigt att han hittat en fläckig tjej också, men det får man ta. Man skall icket vara avundsjuk lalala

_

UlrikaD
0

Ja, Gilbert är verkligen jättefin. Han har allt jag tycker en hampis ska ha. Och lilla (stora) Nicki var ju en klockren date till honom. Har ju ett gäng fläckisar här hemma, men de ju verkade gilla varandra.Flört

jassisa
0

#13 Aha då gissade jag rätt färg på Gilbert iaf va inte säker på Nicki ^^ Tyckte att det var synd att jag inte fick nån rost i min kull hade varit roligt med den färgen.

//Jasmin 

"Människan är det enda djur som har tråkigt"

www.jassisas.weebly.com

UlrikaD
0

Brukar inte se på mina honor förrän några dagar innan födseln men nu är det dag 10 bara och Nicki ser ut så här:

UlrikaD
0

En till.

Amun-Ra
0

Herre Gud vilken mage för att ha 6 dagar kvar innan hon skall föda.Förvånad Det blir en enorm kull det där! Närmare 20 skulle jag tro! Jösses!Förvånad

Tinwe
0

Ooooj vilken maage!! :D

/Matilda

"Never give up on something you can't go a day without thinking about."

MaaariaS
0

Smått liten hahahaha

Medarbetare på Chinese crested ifokus.

Zvintos
0

Ja, det där lär inte bli en liten kull.

Roxie
0

Hahaha hon är verkligen enorm! Du kan nog förvänta dig en kull på minst 15! :P blir nog inga små bebisar heller med tanke på farsan :P spännandeee!

// Sofia

Odette
0

Åh, nu blir jag ju nervös här.. brukar inte heller se några kulor förrän bara någon/några dagar innan nedkomst. Men ojoj, här har vi ju en rejäl mage alltså Skrattande

Jag tror det är en enda jättebaby hihi

_

[Sniff]
0

Oj, vilken jättemage! :O :D

UlrikaD
0

Ja, vi kan väl enas om att det finns någonting i den magen om det nu är hamsterbebisar, aliens eller vad.

Vet ju i och för sig sådana som varit jättestora och ändå inte fått någon jättestor kull så jag hoppas lite på det.

Men jag lär ju definitivt inte gå och lägga mig den natten hon ska föda. (brukar jag ju inte göra ändå i och för sig) Men här tänker jag hålla järnkoll så ingenting går galet.