Sluta bita på dörren?
Mina hamstrar har börjat bita på dörren in till min systers rum. Finns det något man kan spruta på dörren så att det smakar illa när de biter eller hur ska jag göra? 

Går hamstrarna alltså lösa i rummet ? Det finns ju t.ex. fy-spray avsett för hundar i samma syfte. Men vet inte om det blir giftigt för hamster eller något då det är avsett för betydligt större djur.
Inget jag råder dig till att prova innan du vet mer.
Mvh Ellenfyrkant
Det är i det rummet de får vara lösa. De biter bara på Ellens dörr, tror jag, fast det ibland finns en hamster till på andra sidan av den andra dörren. De vill alltid in till Ellen om hennes dörr är öppen. Någon som kanske vet varför? ^^
Hahahaha… det är ju roligt att bita på saker, så varför inte en dörr? 
Mina har gjort märken både på dörr och hmm.. väggar… de älskar att gnaga i gips vid rör 
Jag måste verkligen fixa nåt att sätta för detta- se bilden.. Blir inte bättre kan jag säga, haha. Det är ju desto roligare för dem att gnaga där någon annan redan börjat 
_♥ Registrerad guldhamsteruppfödare i SHF sedan 2009. Min hemsida; Exentrion's ♥
_
#3 jag är inte skyldig alls lalalalala*sjunger*
Medarbetare på Chinese crested ifokus.
#3 Haha, så har vi samma problem^^ Mina gnager lite på en vägg också… :/ ^^
Vilka olydiga hamstrar ni har, här har de aldrig gnagat på något.
Ok, jaja, Caine kanske provade dra i tapeten lite, men det var faktiskt en chilla som påbörjat arbetet!
--------------
//Tilda, http://guldis.bloggplatsen.se
Medarbetare på Hamster ifokus
#6 Jajamensan, mycket olydiga… :/ De borde få åka iväg och lära sig hur man uppför sig. ^^

Kan man inte ha på set hät man brukar ha på naglöarna: Stop och väx ^^
Vill man inte att de ska gnaga på dörrar och väggar etc, så får man nog antingen hindra dem genom att helt enkelt bygga något för- så de inte kommer åt att gnaga. Eller sitta med dem så man kan hindra dem manuellt 
_♥ Registrerad guldhamsteruppfödare i SHF sedan 2009. Min hemsida; Exentrion's ♥
_
#9 Så det finns inget man kan spruta på, någon doft de inte gillar eller så? Då får jag väl ta ett snack med syrran om att få tillbaka skåpdörren som vi brukar ha för… ^^

kan använda utspädd ättika och lägga på men om hamstern fortfarande gnager då så får man tvätta bort ättikan men värt ett försök.
#11 Det kan jag testa med:) Är det farligt för de att äta?