långväga pojke äntligen hemma..
Idag var jag i stockholm och hämtade upp en pojke som åkt ända från göteborg och UlrikaD! Tog några bilder men han var otroligt trött och inte ens intresserad av sallad så ska låta han få boa in sig lite innan jag plågar med fler bilder..
Han är vit LH (satin?) och sambon upptäckte att han har olika färg på ögonen vilket är löjligt gulligt!
Och återigen stort tack till Johanna som "släpade" hit honom åt oss! 

Grattis till den söta killen!:)

Men lillskrutten då. Äntligen hemma, efter lång resa inte konstigt om man är trött. Han såg iallafall inte skräckslagen ut.
Och visst är han satin.

#3 tack!
#4 stackarn orkade inte ens bädda, han har rullat ihop sig i ett hörn utan toapappret vi la ner! 
Grattis
Medarbetare på Chinese crested ifokus.
Ahh,, grattis till en urgullig pöjk!
Har han något namn? 
_♥ Registrerad guldhamsteruppfödare i SHF sedan 2009. Min hemsida; Exentrion's ♥
_

#7 hihi tack, är jätteglad att det kommit hit en göteborgare!
han heter D´Artagnan i stamtavlan och sambon tycker det är fint, risken är ju dock stor att jag börjar kalla honom för rumpluddet
Detta är första guldhamsterpojken vi har, är inte van vid denna päls!!.. och just nu är "rumpludd" det första som dyker upp i mitt huvud när jag tittar på honom 
#8 Naw, det är ju lilla ärtan.. nu hänger jag med
Rumpluddet vore ju snitsigt som smeknamn, why not.. det säger ju en hel del 
Pratar han med bred göteborgsdialekt eller förstår man vad han säger? Eller rättare sagt; förstår han vad ni säger? Annars kan ni nog behöva jobba lite på kommunikationen för att förstå varann hihi
_♥ Registrerad guldhamsteruppfödare i SHF sedan 2009. Min hemsida; Exentrion's ♥
_

#9 awh ärtan är ju också ett gulligt smeknamn, lite lättare att säga om inte annat!
haha han har DEFINITIVT störst svårigheter med språket nu, sambon är infödd sala-bo men jag själv är importerad från skåne! inte lätt detta!
#10 asg… "importerad från skåne".. det blir en salig blandning helt klart. Men annars så funkar ju alltid bebisspråk, det förstår sig alla på 
_
En sån goding. ^^

#9 Missade du att det var han. Fy dig!
Hans syskon har mer "rumpludd" än honom så det blir förhoppningsvis mer fluff på pojken.
#13 Hade ju mina misstankar men frågade mest för att andra kanske också ville veta vem det var.. 
Spännande att få följa hans rumpludds resa, han blir nog riktigt stilig denna herre!
_

sambon har fallit pladask för detta vita rumpludd! han gick upp tidigare än mig så han kunde stjäla luddet när jag fortfarande var yrvaken 

#15 Så gulligt!
Är han lika snabb på att ta hand om luddet i tvättmaskinen tro?