Dungeon Dust bildtråd
Nu spräcker jag nyheten/hemlisen
Det var jag som fick hem lille Dust i samma "veva" som Eldha 
Efter lite om och men så blev det Dust, och jag ångrar mig inte en sekund!
Dust kommer alltså med från Odette (fast från D-kullen) och heter då Exentrion's Dungeon Dust, men här hemma kallas han bara för Dust.
Han föddes den 2/7-2010 och är Silversvart LH. 
Dust är en helt otrolig kille som är hur lugn och mysig som helst, stor o finkropp han han med! 
Min pojkvän Robin har redan förälskat sig i honom.. Förvånar mig inte om Robin snor honom för mig!
Hihi
Så detta blir alltså lille Dusts bildtrååååd 
/Matilda
"Never give up on something you can't go a day without thinking about."
Så fin han är :)
hehe så du fick också med dig två hamstrar istället för en. Kullbrorsan diever x hamnade ju här ^^
#6 Ja juste! :D Dust vinkar till brorsan! :D
/Matilda
#7 Diever X eller Dexter som han nu heter vinkar tillbaka ^^
Hemlis o hemlis, nog knäckte man den enkelt, fniss
Sötnöten
--------------
//Tilda, http://guldis.bloggplatsen.se
Medarbetare på Hamster ifokus
#8 Hihi ja :D Men det var ju finurligt .. :o Dexter.. hihi :D Dust får nog pöjken här hemma heta endå ;D
/Matilda
#9 Hihi ja, vissa fattade ju det 
/Matilda
Bra bilder på en söt pöjk
Sötis! =)

aww vilket rumpludd han har! (eller kjol som det kallas
)
#12 Tackar! :D Man gör ju sitt bästa :D
#13 Tack :)
#14 Hihi jaa :D Han är ju så grå och sen har han så fin kjol :D 
#15 Haha precis! Gillar det verkligen! 
/Matilda
det ser ju nästan inte ut som han.. så ovanligt genom en data skärm
men jag förstår iaf att du kärade ner dig i honom, de gjorde ju jag med, å de andra i kullen också iofs hihi. Jag kommer att följa hans tråd stenhårt, bara för att få se han gulliga nuna! Bror å syster å C/o hälsar härifrån 
(hoppas på att det finns fler bilder här sen när jag kommer tillbaka sen på Tisdag å kan sitta i lugn å ro vid datorn..)
_♥ Registrerad guldhamsteruppfödare i SHF sedan 2009. Min hemsida; Exentrion's ♥
_
#17 Hihi, han är supergo!
Robin har ju som sagt kärat ner sig massa i honom.. hihi
Dust hälsar tillbaka!! *vinkellivink*
Fler bilder kommer kanske ikväll! :D
/Matilda
#18 han har bra smak din pojkvän, både val av tjej och hamster hihi 
_♥ Registrerad guldhamsteruppfödare i SHF sedan 2009. Min hemsida; Exentrion's ♥
_
#19 Hihi men säg inte sååååå…. :D
Har fått en såå söt-mysig bild på Dust idag, ska ladda in den imorgon, då min kamera bara DOG!
Iaf, han hade nyss somnat i min hand på typ 2 sekunder, haha.. Så stod jag upp för skulle ta kameran, så vaknar lille gubben precis när jag tar bilden! 
/Matilda
#20 nej va sött.. var han lite tlött i ögat :')
_
Nej, vad söt 
Nemen ååh.. lilla gubben!! Hahahaha gris nosen! Ser lite roligt ut med dina findertoppar runt sidan på honom, de smälter in in hans rosa tassar 
_
#24 Hihi jaa :D Men gud så mysig han är alltså :D Så mysig att hålla i så jag blir helt galen!!! 
/Matilda

Pussinussis då 
Haha, vilken söt liten tuss^^ Ser så mju och luddig ut<3
#36 hihi det är han! han är helt mysigpysigunderbarish :D
/Matilda
ahh.. Dusten! Han ser verligen ut som en liten Batman hamster hihi. Om du nån gång inte hittar åt honom och du har en svart matta nånstans.. kolla där. Hans bror Davaj har en förmåga att alltid kamouflera sig mot min svarta matta. Där ligger han som en liten hund med huvudet mot den luddiga mattan *naaw*
Förresten, det ska va såhär många; du du du du du du du du du du du du du du du du BATMAN xD
_
#38 Hihi ja! Men han har lätt för att kamouflera sig mot mina mjukisbyxor jag har hemma! *poff* och han är borta lixom!!
Men sen är han så snäll och dyker upp igen med sin rosa lilla nos *hihi* :D
_
Ohh, då vet jag, ska lätt anteckna det så jag vet det till nästa gång! får ju inte göra fel! det borde vara såhär dock: du du du du du du du du du du du du du du du du DUSTMAN!_ :D
/Matilda
Nej va sött, du ba huh? Vart tog han vägen 
tur att dom inte är heeelt svarta iaf, jag brukar hitta åt Davaj genom hans gråa långhårs tåtar.. då är han lite avslöjad 
_
#40 Hihi jaa, det är lite det som avslöjar juu! :D Om man nu inte tror det är dammråttor
Då har dem ganska god chans att komma undan.. 
/Matilda