Vart köpa toa-lätt ?
Jag ska snart till affären och undrar vart toa-lätt brukar vara billigast, Coop VS ICA. Snabba svar. 
Mvh Ellenfyrkant
coop extra :-) vad jag har märkt.
Mvh
Mig
Coop forum

Ingen hann svara innan jag åkte. Blev 10 L för drygt 30 kr på ICA, fanns inte på coop.
Mvh Ellenfyrkant
jag brukade ge 29kr för några månader sedan, när jag fortfarande använde det. för något år sedan var det ju nere på 21-23kr.
Mvh
Mig

Men jag tycker inte det luktar alls, mer än typ toarulle om man liktar riktigt nära. Har hört av en del att det stinker nå fruktansvärt så de inte ens klarat av att ha det inomhus. Hur komer det sig ? Spelar det någon roll om det är i plast- eller papperskasse för luktens skull åt de som nu känner den.
Mvh Ellenfyrkant
#5 jag känner den lukten starkt. även om lukten i påsen man får tag i är svag, så är det ju inte bra för hamstern att uttsättas för sådant. I gallerbur vädras den värsta lukten ut efter ett tag, men i duna brukar den stanna kvar längre. det bästa är väl att vädra ut så mycket man ska ha innan man använder det bara.
Mvh
Mig

#6 Fast jag tycker ju inte att det är någon lukt att vädra bort, då jag inte känner den ? Har svårt att tänka mig att mina hamstrar i så fall skulle lida av den.
Mvh Ellenfyrkant
Personligen så tycker jag faktiskt att det i plastsäck luktar mer än det i papperskasse.
Kan vara att lukten släpps ut i papperskassen och därmed inte är lika intensiv.
Dock har jag inte upplevt att det luktade för mycket, men nog luktade det.
Det stinker apa, blääääää
Första gången jag öppnade säcken o fyllde bägge burarna så kunde jag knappt vara i rummet på säkert en vecka, usch! Men lukten vädras bort. Och nu har jag lärt mig av misstaget så jag lastar alltid över mängden jag behöver i en öppnare påse som jag ställer in i ett skåp, då har lukten dunstat bort tills jag ska använda det.
--------------
//Tilda, http://guldis.bloggplatsen.se
Medarbetare på Hamster ifokus

Men jises, jag känner knappt lukt alls… Om jag inte håller det mitt under näsan.
Mvh Ellenfyrkant