Vet ni någon bra uppfödare?=)
Hej jag skulle vilja kolla lite på någon uppfödares hemsida som säljer guldhamstrar i färgen creme någon som kan läka mig till någon som ni vet är bra?
Än en gång så måste jag påpeka att vi har ju en hamsterförening här i Sverige, med en hel del bra uppfödare runt om så jag rekommenderar att man kollar där först och främst 
Finns även en liten sammanställning här på hamster.ifokus med reggade och o-reggade som har kullar emellanåt..
_♥ Registrerad guldhamsteruppfödare i SHF sedan 2009. Min hemsida; Exentrion's ♥
_
Köp aldrig hamstrar från *** hon avlar syskon , hennes ena hamster har fött 3-4 kullar och hon är bara 8 mån :( hon bor med sin bror. Jag trodde att hon va en bra uppfödare så jag köpte en hamster till min kusin , han har helt konstig färg , och ögon !!
och sist jag var hos henne visste hon inte hur många hon hade så hon gissade på ca 30 st . Omg så oansvarig man kan va. ps hon är 14 år .
#2 Inte okej att hänga ut någon sådär, jag censurerade bort namnet. Vill du "varna" folk får du göra det privat.
_♥ Registrerad guldhamsteruppfödare i SHF sedan 2009. Min hemsida; Exentrion's ♥
_
okej #4 tack ..