Bra aktivering!
Vill bara dela med mig av ett tips på superbillig och bra aktivering till dina hamstrar (och övriga djur)
En tom toarulle, med något favoritgodis i (nötter, hundkex m.m), som knycklas ihop i båda sidorna.
Mina fullkomligt älskar det och verkligen slaktar rullen för att komma åt det goda inuti.
Lite hjärn-stimulans skadar aldrig! 
// Sofia
Sådär brukar jag göra till mina, råttorna jag hade förut var helt tokiga i det xD
_♥ Registrerad guldhamsteruppfödare i SHF sedan 2009. Min hemsida; Exentrion's ♥
_
Så har jag gjort till min/mina föräldrars hund men inte en tanke på att göra så till hamstrar.. Får bli fredagsnöjet för Rosie, tack för tipset!:D
// Pabblo

Tror det där är ett populärt nöje för de flesta djur faktiskt. Min hund var galen i att öppna "smäll-karameller".
Kaninerna brydde sig inte så mycket om ifall de käkade bara toarullen eller om godiset kom med.
Ja vi brukar göra så för vår hund också. Hon blir helt galen, så roligt hon tycker det är!
// Sofia
kan hamstrar äta köttbullar??
Konstig fråga men var nyfiken:)
//Nova
Besök gärna min hemsida här.![]()
Medarbetare på Hamster ifokus!
och föresten kan du ge ett exempel vad man kan lägga i??
//Nova
Besök gärna min hemsida här.![]()
Medarbetare på Hamster ifokus!
Nä, nu får jag ju skämmas igen. Mina små grisar ids inte ens försöka öppna paketet
Jaja, jag erkänner jag har skämt bort mina ungar, de får allt serverat på silverfat (eller åtminstone på rostfritt)
--------------
//Tilda, http://guldis.bloggplatsen.se
Medarbetare på Hamster ifokus

#8 Nej, det är för kryddigt. Men det är OT så det ska vi egentligen inte ta upp här.
#9 Det står ju i inlägget: nötter, hundkex m.m
Det här ska jag ju prova. Men jag tror egentligen inte att de kommer klara det xD De är alldeles för lata ;P