Baileys Bildtråd del2
Som rubriken säger så startar jag en ny tråd till min egenuppfödda Baileys Reverse. Han är choklad bandad, rex korthår.
Förra tråden blev lite seg att ladda med alla bilder, men nu kommer jag med lite nytt material 
? Först en söt närbild! ?
Vart är hamstern?
Någon som kan hitta honom på bilden? 
Han har sin pappas grymma look! Men även sina föräldrars snälla och fina inställning till livet, jag är så glad över dem alla tre ?
Naw.. den är alldeles ihopknoddad och söt
"Wow- this angel makes me look BIG!"
Tyckte han blev sååå söt här.. ! 
_♥ Registrerad guldhamsteruppfödare i SHF sedan 2009. Min hemsida; Exentrion's ♥
_

hihi, rex morrhår är så roliga 
Han är så fin 
Han ser riktigt evil ut! Men riktigt sööt 
hihi ja han ser lite störd ut på en del bilder, mycket sötare IRL 
_♥ Registrerad guldhamsteruppfödare i SHF sedan 2009. Min hemsida; Exentrion's ♥
_
Kom på mig själv att småfnissa när jag kollade på bilderna. Det ser verkligen ut som att han försöker se stenhård och tuff ut, men hans gosiga, snälla look lyser igenom alldeles för mycket!
Supersöt liten krulltott! 
// Sofia
Han har vilda och förföriska ögon. Precis som det skall vara när det gäller karlar. "Come here baby! I am ready for some lovin" typ av blick. hahaha
Han e så gullig! Du är bra på att ta kort du Odette! 
Annicas Hamsteruppfödning 
http://superpawshamstrar.blogspot.fi/
#5 Ja men du har ju rätt, det är ju precis så! Hans gullighet förstör grymhets-intrycket en del ;)
#6 Tack! Ja han är ju som lite charmig av sig, det kommer han nog långt på sen bland brudarna. Å tur är väl det, annars skulle nog ingen ha tålamod med hans fumlighet när det kommer till intimiteter *host host*
_
Maffia hamster
--------------
//Tilda, http://guldis.bloggplatsen.se
Medarbetare på Hamster ifokus

Nämen en såndär liten lockig pruttkudde vill jag ju också ha 
#9 Det är under tillverkning, om han nu lyckades med sina tappra försök vid dejten 
_

10# Ooh!
Synd att man bara har 4 burar (upptagna hihi) för tillfället då :(

Pussinussi nutt <3 Sötnos!

Han är helt klart fortfarande sötaste hampisen i stan!
han är super sööt!
//Nova
Besök gärna min hemsida här.![]()
Medarbetare på Hamster ifokus!
Han tackar så mycket!! ^^
_
Han är verkligen stört söt!
/ Caroline- Kolarängens guldar i cremebaserat och mörkgrått, samt Roborovski.

Han är verkligen helt sjukt, underbart söt
Om det inte vore för mina föräldrar skulle jag defenitivt köpa en mini-Bailey av dig Odette! Utan att tveka!
Så underbar han är <3
#17 jaa.. jag kommer nog att krama sönder hela kullen om jag inte lägger band på mig 
Förhoppningsvis så får han bli pappa sen i Januari också, med Myo. Då blir det svart och choklad, bandat, skp, skp/vit samt ev.rex ..
Så du har ju ett tag på dig att bearbeta dina föräldrar hihihi 
_
verkar det ha tagit på parningen odette??
//Nova
Besök gärna min hemsida här.![]()
Medarbetare på Hamster ifokus!
#19 Kan inte säga säkert ännu, Vilja har gått upp lite i vikt men annars ser hon ut som vanligt.. är så lätt att man lurar sig själv iom att hoppas för mycket så jag avvaktar och kollar henne närmare i slutet på kommande vecka. Tog det så bör hon få ungarna på Fredag, så förhoppningsvis ser jag lite bebisbulor på henne Onsdag-Torsdag 
_