Hamster iFokus

Hamster

Etikettandra-djur
Läst 8993 ggr
Zvintos
0

Era andra djur

Hittade ingen liknande tråd, så tänkte jag skapar en.

Tycker det är intressant att veta vad ni här på sajten har för andra djur, förutom hamstrar.
Så fram med bilder på era sötnosar! =)

Bulba
0

Jag har:

1 katt

1 häst

2 kaniner

33 vandrande pinnar xD

Petronella:

Märta:

Hobscotch :)

På sista bilden är vår farliga katt Musse^^

Minitassen
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Jag har en hund och 2 kaniner förutom mina 15 hamstrar.

Här kommer en bild på Zacko! :D<3

Ellenfyrkant
0

Dtta är min sötaste pojk. Glad

Mvh Ellenfyrkant

Tinwe
0

#3 Åhhhååå en sheltie! Då vet jag vem jag ska rådfråga när jag köper sheltie! Cool

/Matilda

"Never give up on something you can't go a day without thinking about."

Ellenfyrkant
0

Så har jag en till liten filur. Glad

Sen var det (inte) bra för min del.

Mvh Ellenfyrkant

Roxie
0

Här är en 3-4 år gammal bild på mig och min underbara hund. Brun dvärgpudel som fyllde 12 år i april. Hon har varit med mig i mer än halva mitt liv, och betyder jättemycket för mig. Har till och med gjort en tatuering som står för henne.
Tyvärr fick hon bo kvar hemma i Dalarna när jag flyttade till Göteborg. Hon är saknad :(

// Sofia

Ellenfyrkant
0

#4 Ja, du är så välkommen med råd och frågor så. Glad

Mvh Ellenfyrkant

Zvintos
0

Kan ju presentera mina övriga djur här hemma.

Har en kanin, en vit blåögd dvärgvädur vid namn Froste.
Han är snart 1 år gammal och är född hemma hos mig.

Har två kaniner till, men dessa bor hos varsin fodervärd då jag inte kan ha fler än en kanin här (vill inte påfresta höallergin för mycket, och har ingen plats ute).

Men det är i alla fall Frostes mamma Malva (Moens Angel of Silence).
Då fodervärden enbart var tänkt som en temporär lösning, kommer hon flytta snart.
Har hittat ett hem där hon kommer tas väl omhand! ^^
Malva är för övrigt också en vit blåögd dvärgvädur.

Sen har vi Bosse (Rosengårdens Bosse Bus).
Zobel blå dvärgvädurshane är han.
Han har en hel del energi och har fått gå lös på tomten hos fodervärden, och sköter sig ypperligt då.

Sen har vi nyligen fått hem en liten odåga vid namn Grim.
Han är en staffordshire bullterrier hane som blev 9 veckor igår.
Så vi har fullt upp här hemma, kan jag lugnt säga. Flört

Olyxashamstrar
0

Jag har mina två älsklingar: Jack och Meduza!

Denna kommentar har tagits bort.
Olyxashamstrar
0

Meduza är en toy pudel på 13 veckor, och Jack är en rottis blandning på 5 år. :)

Dromprinsen
0

vilken rolig tråd ! :)

#9 hahaha! den lilla hunden var ju inte bara lika stor som rottisens huvud Oskyldig

//Anja

Hemsida: www.dromprinsen.weebly.com

[iurochskur]
0

Törs jag visa mitt husdjur? haha…var och hämtade en parvel i lördags som jag väntat på 1 ca 1 år (letat efter den rätta att dyka upp). jaja, här han, min vackra Fenarkit. Han är en majsorm på 2 år.

P.s ser ni att han bildar ett hjärta?

Olyxashamstrar
0

Hehe ja, hon är inte stor ska jag säga. Vi får många blickar utomhus när först han springer efter bokstavligen stockar, och hon efter små kottar. Så måste jag visa upp den här bilden, undertiden honbadar i handfatet som hon får plats i hehe.

JaneDoe
0

#8 gud så söt älskar staffar själv haft en min "lilla" pelle

Dromprinsen
0

#13 superfin!

#14 men åww vad gulligt! :3 Skit söt bild! så himla söt!

//Anja

Royalz
0

Jag har 1 hund, 1 katt, 1 kanin & 8 marsvin förutom hamstrarna.

Dromprinsen
0

Jag har 2 akvarium, en hund, en häst :))

Bilden år tagen för typ 1 år sen på min lilla älskling Greta :)<3

//Anja

[iurochskur]
0

#16 Tack.

Roxie
0

#1 FYYYYYY Så olagligt söt liten kanin! Borde vara förbjudet att lägga upp såna bilder. usch nu saknar jag mina kaniner :(

// Sofia

Bulba
0

#20 naw tack! <3 Rynkar på näsan

Charlie2006
0

Förutom hamstrarna är jag ägare till 2 katter, 4 gräsmöss och 3 möss ;).

Min hemsida

"Om man inte vet vad man ska, är det ingen idé att skynda sig. Man vet ändå inte när man kommer fram."

//Frida

Charlie2006
0

Min ena katt

Min hemsida

"Om man inte vet vad man ska, är det ingen idé att skynda sig. Man vet ändå inte när man kommer fram."

//Frida

Zvintos
0

#15: Ja, staffar är härliga. ^^
Och har väldigt udda ljud för sig. Tungan ute

Minitassen
0

#23 vilken fluffig en !! Kyss

JaneDoe
0

#24 oja verkligen de är aldrig tysta *asg*

nästa hund kommer oxå bli en staffe är det bestämt då hela familjen vill ha en sån.

eller som min äldsta dotter säger en "nöffnöff vovve" *asg* då hon tycker de grymtar *S*

Zvintos
0

#26: Hehe.
Som en tjej sa, som äger staff:
"Ser ut som en gris, låter som en gris, beter sig som en gris". Tungan ute

BMEXX
0

Jag har ett gäng möss :)

// Pabblo

[Cavalli]
0

Rådisar :-)

[Cavalli]
0

Och delägare i denna fina lyckobomb :)

Odette
0

#22 gräsmöss..??

Mycket rolig tråd! Däremot så har jag inga andra djur än hamstrarna, har dock haft ett gäng råttor under åren.. samt ett par möss (fawn, dove tan satin samt öh.. en blå långhårig grej)

Kan slänga upp nån bild på mössen jag hade, för jag vill ju va med här även om jag inte har andra djur är hamstrarna Skäms

Snyggis flickorna Foxy, Elitini och Malwia!

Flört

_ Registrerad guldhamsteruppfödare i SHF sedan 2009. Min hemsida; Exentrion's
_

[Nalle-]
0

Själv har jag ju bara "andra djur" eftersom det inte bor någon hamster hos mig.. Än så länge, i alla fall Oskyldig

Hugo! Min ögonsten till blandisvovve. Han är fruktansvärt underbar på alla sätt och vis, går inte att säga ett ont ord om honom ^^

[Nalle-]
0

Och så Nallegårdens Taigaro ^^ Snyggingen är dock inte min egen, utan ska om ett par veckor flytta hem till en nära vän till mig. Taggo har bott hos mig för att jag skulle kolla om jag tål långhåriga kaniner :)

Så snart kommer förhoppningsvis teddyväduren Ljustadalens Yuki flytta hit ^^ Men lägger inte ut någon bild på honom förän allt är klart.

Tinwe
0

jag har haft en fågel, en kanin, lite vandrande pinnar, fiskar och lite sånt, men inga är kvar så nu är de bara hamstrarna Glad

/Matilda

Odette
0

#34 haha- din tönt! Har du bara hamstrar hemma hihihi…  vi får känna oss lite utanför i den här tråden helt enkelt men de bjuder vi på eller hur Flört

_

Ebba-A
0

Jag har två hundar och två marsvin. Förhoppningsvis ska jag även snart skaffa katt, beroende på resultatet på min brors allergitest.

Här kommer bilder på mina djur då:

Era andra djur

Selma och Fia

Melvin

Och Peanut.

Värd på Choklad iFokus

Tinwe
0

#35 Ja! Vi är hamstertöntarna från planenten hamtarous! Cool Vi bjuder på dä! :D

/Matilda

[Nalle-]
0

#1, Din kanin Petronella är så fruktansvärt fin! ^^ Var kommer hon ifrån? :)

Mimmz
0

#1 Oh vad "Märta" vad fiin! Nått så in i.. sött!

Tinwe
0

#36 Hunden på höger sida, vilken ras är det? :O Skitsöt jue! :D

/Matilda

UlrikaD
0

Här hemma bor det förutom hamstrarna, chinchillor, illrar, katter, möss, två gerbiler och ett gäng degusar.

Degusarna söker nya hem för jag räddade dem från att bli levande föda, så de är bara här och "mellanlandar"

En av mina illrar, Snuffe.

UlrikaD
0

En av iller-valparna.

Ebba-A
0

#40 Båda är Chinese Crested Powderpuff (den vänstra har dock päslfel) :) Bilden är nog sisådär 2 år och den högra, Fia, var ganska ovårdad där (men otroligt söt). Numera klipper vi henne eftersom hon får så hemskt många tovor annars. Men visst är hon söt, om än korkad som jag vet inte vad ;)

Värd på Choklad iFokus

Mimmz
0

#42 Gud så underbart söta dom är! En sådan skulle man inte tacka nej till om man bodde ensam Flört

[Cavalli]
0

#42 åååh! En iller! Ligger den frivilligt sådär gosigt i korgen eller måste du lägga dit han/hon? :-)

UlrikaD
0

Och en av mina egenuppföda chillor, Chill-Zones Diamond Doll.

UlrikaD
0

En iller går och lägger sig där den vill. Har ett gäng på nio hemma, plus 3 små vilda valpar.Skrattande

Dromprinsen
0

#43 haha så hilma söt!

//Anja

Mickvor
0

Åh jättekul tråd! Jag har 2 helt fantastiska hundar, Borderterriers båda två.
Det är Mira som fyller fem år i höst, och lilla Rut som helt plötsligt blivit stor och fyllt två år :) Sen har jag tre underbara möss, India, Zorba och Puck, samt lilla hamstern Vilgot såklart! Slänger in bilder på allihopa :D

Först en bild på Rut och Mira (bilden speglar verkligen deras personligheter också, hehe, KrutRut och Miraboll med full kontroll)

Mickvor
0

Sen har vi musen India :)

Mickvor
0

Zorba! Min modigaste och gosigaste musling.

Mickvor
0

Och lilla Puck, lite blyg men helmysig när hon väl vågar sig upp i handen :)

Mickvor
0

Måste bara dela med mig av den här bilden på India också, hon är så söt och smälter in så fint bland blommorna!

Charlie2006
0

#31 Jupp Gräsmöss :) Är väll inte så många som vet att det igentligen heter gräsmöss, kallas för zebramöss ;).

Min hemsida

//Frida

Dromprinsen
0

#49 vad roligt att det finns fler borderterrierägare här! :) riktiga snyggingar! jag ha själv en (som du kan se längre upp i tråden) tänkte höra hur dina reagerar på smådjuren? min border har jätte mkt jaktinstinkt …

//Anja

Odette
0

#54 aha, zebramöss- då är jag med! trodde det var gröna- smala trådmöss du hade hihi

_

Zvintos
0

#52: Puck var en riktigt goding! ^^

[iurochskur]
0

Men vilka fina djur ni har!

MammaL
0

Här kommer min hittekatt Pika…har 2 hittekatter till, Prinsen och Pocahontas.

Mexxie
0

1 marsvin och mina 4 hamstrar nu bara för tillfället… har ingen bild på mitt marsvin tyvärr.

[iurochskur]
0

#59 Min favorit, pika är en riktig gosis.

TildaH
0

Jag har:

7 hundar, Briard + Bearded Collie

2 hästar, en egen o en som är min, fast ägaren vet inte om det, haha

1 ren, eller han är troligen uppäten, men vi räknar honom till motsatsen är bevisad. Annars får jag väl skaffa en ny.

Hmm… Har jag glömt något djur? Det kändes så lite, men nä, nog är de alla..?

Mumin & jag

Tinwe & Odette, har ni inga dammråttor som kan vara med i trådenOskyldig

--------------
//Tilda, http://guldis.bloggplatsen.se
Medarbetare på Hamster ifokus

Annie-72
0

Här i huset finns det nu:

3st hamstrar, Sixten, Alwin och Java.

2 st hundar, Allan som är en Basset Fauve de Bretagne och som jag jagar sådjur med samt Cesar som är en luzernstövare som husse jagar hare med.

5st akvarium, där jag bedriver discusuppfödning på hobbynivå. Tanken är att i framtiden bygga ett rent akvarierum.

Annie

Mickvor
0

#55, Åh kul! Jag skrollade upp och hittade din sötnos :D

I början när jag precis fått hem mössen så var Mira ganska jobbig, hon satt under buren och gnällde/skällde etc. och jag stängde oftast ut hundarna när jag skulle hålla på med mössen. Nu har hon vant sig men tycker fortfarande att de är superintressanta! Men det funkar bra, om jag säger nej så lyssnar hon. Rut har inte lika mycket jaktinstinkt så hon har t.om fått hälsa försiktigt på smådjuren :)

#57 Puck tackar så mycket för den vänliga kommentaren ^^

#62, men…är det inte jättehemskt om din ren blivit uppäten? :O Kan du skaffa en ny bara så där?

Nessie87
0

#60 Skall du skaffa en burkompis till din lilla gris? =)

agnes_S
0

Förutom hamstrarna har jag en russtravare som tyvärr bor hos mina föräldrar för tillfället. Han heter något så vackert som Tur-Bo :P Bilden är några år gammal, har ingen ordning på fotona på datorn.

[Sniff]
0

Jag har en liten katt och några fiskar:) Okej, katten är inte direkt liten…  Världens bästa NiffelDiffel<3 (A)

Tinwe
0

#43 Okej! :D Mycket söta hundar vare iaf! ;D

/Matilda

Tinwe
0

#62 Hahaha, om man endå hade dammråttor.. eller näe, klart jag har ;) Men tyvärr inga bilder.. *cryface* xD

/Matilda

Mexxie
0

#65 Nej.

Mimmz
0

#52 Gud vad underbar liten sötnos! Älskar de stora öronen!! Dumbo-liknande där ju ^^ Jättesöt!! Skrattande

TildaH
0

#64 Nä, det är inte skoj men tyvärr ett faktum. Han släpptes ur hagen i april, i september brunstade han o var på räkning, sedan dess har ingen sett honom. Men det saknas jätte mkt ren i samma område, där finns jätte många lodjur och dessa livnär sig på ren.

Så troligast har det gått på de viset med älskade Mumin, men han är/var en ren, så det hör liksom till hans liv, risken att bli uppäten eller påkörd.

Jag har inget eget renmärke men en kompis har, så jag spenderar vintern med att hjälpa till med dem, det var så jag träffade Mumin,  hade honom i 3år innan han försvann, har inte lyckats få någon ren lika tam som honom och förra året orkade jag inte ens försöka eftersom jag hoppades att han skulle komma, men syns han inte nu til hösten, då väljer jag ut en ny ren. Fast risken att den går samma öde till mötes, den är ganska stor, tyvärr.

--------------
//Tilda, http://guldis.bloggplatsen.se
Medarbetare på Hamster ifokus

Bulba
0

#70 Det är lag på att marsvin ska bo två och två. så du borde skaffa en burkompis.

Mexxie
0

#73 Jag vet det.

Bulba
0

#74 varför ska du inte skaffa någon då? Tungan ute

Odette
0

#62 hahaha men åååh, jag älskar den där beskrivningen trots att den egentligen är lite hemsk. men liksom "troligen uppäten men"

*måste fnissa för mig själv sorry*

_

Mexxie
0

#75 Tja det finns en anledning.

Han är 6 år och har inte så länge kvar att leva. Han bodde tidigare ihop med ett annat marsvin men de bråkade så att han bet honom i ögat så att vi fick avliva den andra. Vi måste alltså köpa en bebis till och vi har inte lust för fler marsvin så därför blir det ingen till.

ivanhoe81
0

har inga bilder tillgängligt just nu men jag har

2 gamla gerbiltöser
6 råttor hanar (den äldsta är snart 1 år och den yngsta är född på julafton ifjol)
16 möss (8 hanar och 8 honor)

sedan är det ju dessa 2 små gulliga roborovski dvärgarna som jag har fått

Annisch
0

Förutom hamstrarna har jag då en hund, en jappe-tjej på ett år :D Min lilla bebis.. <3 :)

Ska fixa nån bild sen oxå.

Dromprinsen
0

#50 vad är det för möss? :O otroligt söta!!

//Anja

Dromprinsen
0

#64 hihi okej :)) Greta (min lillskit) vill äta mina och det är väldigt jobbigt för jag måste alltid he hamstrarna i transportbur för att gå ner till badrummet o släppa dom lösa så det inte händer en olycka och jag måste alltid sätta en stol för dörren + massa lappar så ingen går in o hon smiter in… :/

men förutom det är hon världens underbaraste! Borderterrier är världens underbaraste hundras (enligt mig:P)

//Anja

Mickvor
0

#72, okej jag förstår :) Hoppas verkligen att han kommer tillbaka!

# 80 Tack! De är verkligen ursöta små filurer :D De är "vanliga" svensktypade  och engelsktypade tammöss, India och Puck kommer från Kerstin och Kent i Tyresö (Kerstin är nog aktiv här inne på hamster iFokus också) och Zorba från Åsa…Faxlin tror jag hon heter här på Ifokus(?) är osäker på var hon bor. Att ha möss är jätteroligt!

#81, Ja borderterriers ÄR helt fantastiska! Så himla intelligenta, positiva och charmiga! Alla som träffar mina vovvar vill klona dem, hehe :P Det låter ju lite jobbigt att din Greta har så mycket jakt i sig, men det verkar ju funka ändå :)

Slänger in en länk till mina hundars senaste film, de kan en del ehm…annorlunda konster (hoppa hopprep och stå på händer t.ex… Tungan ute)

http://www.youtube.com/watch?v=Bxu7hl0mnMQ

Dromprinsen
0

#82 asså äru allvarlig med mej!!!!!!!!! FY F******N VA COOLT! har ALDRIG och då menar jag ALDRIG sett nå liknande! SHIT va duktiga hundar!!!!!

Greta kan också super mycket trix som att lägga boll i lådan gå sicksack mellan benen, hoppa över benen, gå med händerna påmin rumpa, spela död, snurra, snurra runt mig, gå bak och framlänges mellan mina ben, hämta och plocka upp saker mm. men absolut inte stå på händer gå på 3 ben hoppa i sidled mm. mm. jag är så sjukt imponerad! nu känns det som att greta är sämst xD hur har du lärt dom att gå på händer????!!

//Anja

UlrikaD
0

#82 Jag är så imponerad av dig och dina hundar så jag sitter bara och gapar.

Är utbildad hundinstruktör och hundkurator och när jag ser folk som har sånt otroligt bra samspel med sina hundar såsom du har så får jag nästan tårar i ögonen. Så jäkla underbart!!!Skrattande

Mexxie
0

#82 Vad duktiga ni är!
Satt här med min valp i knäet och vi tittade tillsammans, och då bestämde jag mig att när han blir lite äldre så ska jag minsann också lära honom allt det där! :)

[iurochskur]
0

En bild till på min pojke. Han ligger just nu och ömsar skinn, så han är inget att gosa med just nu.

Bulba
0

#1 vad har hänt med mina bilder? Förvånad

Mickvor
0

TACK så jättemycket för otroligt snälla kommentarer! Nu blev jag jätteglad :D

Jag tycker själv att det är så himla roligt att träna med dem och är helt förundrad över allt de kan lära sig. Positiv förstärkning - klickerträning - är det bästa som finns! Att se hur de verkligen använder hjärnan och hur kul de tycker att de är….det är något speciellt.

Jag förklarar gärna hur jag lärde Mira att stå på händer, men det kanske jag inte ska ta i den här tråden? Om det inte är fler med hund här som vill veta hur man kan göra :) Annars kan jag skicka ett PM till dig Dromprinsen.

En ny film är på G med deras nyaste trick, jag kan lägga upp den här när den är klar om ni vill Skrattande

(och Greta är verkligen inte sämst! Hon kan ju hur mycket som helst, och det är bara att fortsätta lära henne saker! Bara fantasin sätter gränser Flört)

Dromprinsen
0

#88 jag tror nog det är fler som vill veta! :D

idag lärde jag henne att snurra baklänges runt mig, gick på typ 10 min! asså borderterriers är verkligen de klokaste hundarna i världen (enligt mig) dom är så otroligt lättlärda! :O
Som ulrika säger så är det så otroligt roligt att se hur otroligt bra kontakt och samspel du har med hunden! helt otroligt! jag stod också bara och gapade ! Tävlar du freestyle (stavas?) med dom? :))

//Anja

[Nalle-]
0

#82, WOW säger jag bara! :D Ska defenitivt lära min hund ett par av de där sakerna. Shit vad duktig du är! :D

[Tovab]
0

Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.

Förutom mina hamstrar så har jag en bondkatt, Elvis. Och förhoppningsvis så har jag snart en häst också :D

Sen har jag haft råttor, åsna, gris, kaniner,hönor, grodor och spindlar. och för att inte glömma alla mina dammråttor! ^_^

Video på lilla dvärgåsnan Skrållan som jag hade förut :)

Roxie
0

#82 Gud så duktiga ni är! Sitter här och ler med lite tårar i ögonen :D

// Sofia

Minitassen
0

Mickvor: SNÄLLA KAN INTE DU VARA MED I TALANG MED DINA HUNDAR OH GÖRA DOM TRIXEN? :D AS BRA!!! :D snygga trix oh tränat:) Urgulliga hundisar ^^<3

Mickvor
0

#89, 90, 92: Tack tack tack! Ni är så snälla! :'D Tack!

#89, Ja vi har precis debuterat inom freestyle! Jag är, eller var, ingen tävlingsmänniska och tycker att det är jätteläskigt att tävla, men har insett att det oftast är väldigt kul också! Rut och jag ställde upp på U-DM den 23.e maj här i Sthlms-distriktet…oh så nervös jag var….men vi vann! Så nu är vi distriktsmästare i klass 1 och kvalade till U-SM. Helt galet. Mira kvalade också till U-SM fast i agility (kom 2.a på U-DM), så jag är mäkta stolt över dem :D Vi blev även klubbmästare i lydnad (Rut och jag) samt klubbmästare i agility  (Mira & Jag, Rut blev 2.a) i måndags! Herregud, man blir helt snurrig :S Ska tävla i freestyle nu på lördag med båda….hua, hoppas det går bra… Förlåt att jag babblar på om det här, hör inte direkt till tråden :/

#93, Talang haha….nja, jag skulle aldrig våga! + att så duktiga är vi inte, finns så otroligt talangfulla ekipage som redan varit med, Lilja och Goa t.ex. :) Men tack så väldigt mycket! :D <3

**Här kommer en lååång beskrivning av hur man kan lära sin hund att stå på händer!
**

Det är enklast om hunden först kan backa på kommando. Lägg en bok, smal kartong eller liknande på golvet mot en vägg. Be din hund att backa mot den, upp på den. Om hunden sätter ner en baktass på lådan/boken så klickar du och belönar. Träna detta ett tag, och öka sedan kravet till att hunden ska backa upp med båda baktassarna på lådan/boken. Efter att hunden kan detta så kan du börja lägga på fler böcker/lägga till lådor. Till slut är stapeln så hög att hunden står i "handstand-position". Träna mycket på detta!
Nu kan du testa om din hund kan sätta upp bakbenen mot en vanlig vägg istället för mot stapeln. Belöna varje litet steg och kör korta träningspass flera gånger om dagen - och det ska vara roligt hela tiden! När hunden på kommando kan stå på händer mot en vägg så är det dags att börja belöna när hunden gör en ansats till att "stampa av" från väggen. Klicka så fort du ser att hunden står i rätt position men inte tar stöd från väggen. Dessa ögonblick är väldigt korta i början, så se till att vara beredd! När ni övat på detta kan du testa att be om ett "handstand" när väggen är en bit ifrån. Om hunden gör minsta antydan till att försöka komma upp på framtassarna så belönar du. Du kan också byta ut väggen mot din hand och därifrån jobba på att hunden ska kunna stå på händer utan hjälp från dig eller väggen. Då lär du istället hunden att ställa sig med båda baktassarna i din hand, och sedan höjer du handen mer och mer för att slutligen ta bort den helt :) På Mira fungerade en kombination av väggen och handen bäst!

Lycka till Skrattande

AnnaCDSG
0

Vilka fina djur alla har!

Här är mina (familjens) hundar - Chico, LH collie och Sacco, D/S gårdshund..

AnnaCDSG
0

Har även tre huskatter.

Amira (dålig kvalitet eftersom jag sparade om bilden från internet)..

AnnaCDSG
0

Teddy

AnnaCDSG
0

Bulle

Dodat
0

Jag har också borderterrier :)

Mira heter hon, men hn är lite kamerarädd, så jag lägger in en ganska gammal bild på henne :)

// Dodat :)

UlrikaD
0

Kan ju visa en bild på hur Kotte och en av illerbebisarna leker med varandra.Skrattande

Dromprinsen
0

#94 Gud vad roligt!! GRATTIS! lycka tillpå lördag! :D

Tack så jättemycket för beskrivningen! jag ska absolut testa det!

#99 vad roligt med ännu fler borderterriers här på forumet!  :D

Gammal bild på Greta :)

//Anja

Dromprinsen
0

supergammal bild på Greta o syrran

//Anja

Dromprinsen
0

en sista bild på skruttan :D

//Anja

Mickvor
0

Herreguuuuuud vad söt bilden var på henne och din syster! Dör lite, så söööt valpis! :D :D Och hon är jättesöt nu också ;)

#99 Kul att din borderterrier också heter Mira! :D

Dromprinsen
0

#104 Hon tackar! :D det är lustigt för man ser att dom flesta borderterrier ha samma sätt att vara på ! när jag tittade på din video så påminde dina borders så otroligt mycket i beteendet! ^^^dina är ocså så oroligt söta! som sagt så är borderterriers världens finaste o underbaraste hundras! :)

//Anja

PsychoTroll
0

Förutom hamstern har jag en American Staffordshire Terrier hane på 2år, brindle med vita tecken och heter Chiefen. Kommer från Angel i Disguises kennel.

Sen har jag ibland hand om min mosters lilla chihuahua tik Soya som jag brukar kalla min extra hund :P

PsychoTroll
0

Här kommer en bild på Chiefen som valp med :)

PsychoTroll
0

O här kommer en bild på Stekarn som vi kallar henne, chihuahua tiken Soya :P

Dodat
0

#104 Oj, det var rätt konstigt… Heter din också Miranda egentligen?

Dromprinsen
0

vilken sötnos du har psychoTroll!

//Anja

Mickvor
0

#109, nej, hon heter bara Mira! Men det är lite roligt, har bara träffat en labrador som hette Mira förut :)

Dodat
0

#111 Jag blev också väldigt förvånad :)

Helena1978
0

Har två huskatter förutom mina hamstrar.

Först ut är Tindra:

Helena1978
0

Sen har vi Asterix:

AnnaCDSG
0

#114 Så söt liten mustasch. Kyss

Kristall
0

Har inga hamstrar för tillfället, men dock en del andra djur.

Två honkaniner vid namn Tingeling och Saga, en hankatt vid namn Hemulen, två marsvin vid namn Greta och Too-Ticki, och slutligen två tammöss vid namn Blue och Tindra.

Bifogar en bild på min ögonsten Saga, som betyder oerhört mycket för mig. <3 :)

Med vänliga hälsningar, Sanna Johansson

Besök gärna min blogg :)

[iurochskur]
0

Nu har jag även en underbart vacker leopard gecko hona som heter Anck-Su-Namun "Anki". Hon är hela 8 år gammal.

Odette
0

vet att jag kommer att låta som ett femårigt barn nu, som räknar "jag är 5 och ett halvt år" när någon frågar.. Men jag har snaaart ett par råttor igen .. om typ ett halvår ahahahaha.. Men längtar så jag bara vill vrida ur mig själv överflödig överskottsvätska xD 

Kul att se allas "övriga" djur!! Glad

_

[iurochskur]
0

#118 Skoj! Längtan är stor men värd det.

MaaariaS
0

Förutom 2 hamstrar har vi här hemma

1 hund

1 kanin

2 chinchillor

Medarbetare på Chinese crested ifokus.

MaaariaS
0

Och så en bild på kaninen (och hamster)

Medarbetare på Chinese crested ifokus.

Nusse123
0

#82 Herregud! Fy F*N vad coolt! Shit vad häftigt!

Själv har jag inget annat djur än mina tre dvärghamstrar

Jag vill gärna ha både hund, mus, iller, chinchilla m.m… Allt förutom katter för dom är jag allergisk mot Flört Men jag får inte Obestämd

Mvh Maja

Medarbetare på Djurannonser och Hamster

[Tovab]
0

Har en häst, så jag slänger in en bild på henne ^_^

Odette
0

#123 omg, vad vacker!

_

[Tovab]
0

#124 tack!Skrattande

[Tovab]
0

Kul att få höra att hon är vacker Oskyldig

Jag och Vera i hagen :)

Diskussionen har nått max antal kommentarer. Du kan inte skriva fler kommentarer.