Funderar på hamster.
Hejsan! ja nu funderar jag på en liten hamster :) när jag var 9 så fick jag en Djuraffärshamster i födelsedagspresent som dog efter 3 år :( efter det så har jag bara haft kaniner, har det även nu, och vill nu ha en liten hamster att mysa med och ställa ut :) Det ända jag behöver är mammas tillåtelse.
Jag har helt fasnat för Choklad bandad, rex korthår Guld hamster och bestämt mig för att det är en sån jag vill ha!
Går det att ställa ut en hamster med den färgen och päls sort? vet ni någon i GBG trakten som föder upp sånna här?
(viste inte vilken grupp!?)
Jo de går att ställa ut o jag vet åtminstone en uppfödare som har en sådan, men hon bor dock inte i närheten av Gbg…
--------------
//Tilda, http://guldis.bloggplatsen.se
Medarbetare på Hamster ifokus

De uppfödare i Göteborg jag känner till, inklusive mig själv föder enbart upp LH. Men hittar du någon som bor någon annanstans så brukar man oftast kunna lösa transport.
Jag kommer att ha en kull nu i mitten/slutet av oktober nån gång. Där blir det lh, men kan även bli någon korthår också. I choklad, bandat samt satin och ev rex. Kommer bli en mycket spännande kull som jag verkligen ser fram emot ^^
Vi finns i Västerbotten/Lycksele, så det är ju en bit. Men du kan ju hålla ögonen öppna ifall det dyker upp något som skulle kunna vara av intresse. Kommer att finnas transport till Skövde iaf, det är ju alltid nåt ;)
_♥ Registrerad guldhamsteruppfödare i SHF sedan 2009. Min hemsida; Exentrion's ♥
_