Lilla Sniff
Naw, det var en riktig liten sötböna! Grattis till den lilla sniffen :')
_♥ Registrerad guldhamsteruppfödare i SHF sedan 2009. Min hemsida; Exentrion's ♥
_
What!?!? Har ni sådana hamstrar på eran djuraffär
I luleå finns de bara "Cainar" i olika åldrar, aldrig ngn annan färg.
Super söt kille, vilken rolig min han gör på andra bilden, fniss
--------------
//Tilda, http://guldis.bloggplatsen.se
Medarbetare på Hamster ifokus
#3 Taack :D
#5 Ja, tydligen. Dom har haft så himla fina djur på sistone. Bara långhåringar, och tillsammans med han här satt det en offwhite och några fler spännande färger. Börjar bli farligt att vara på djurmagazinet med andra ord..

Nämen vad söööt 
Vilken snygging 

Handsome ;)
Tack så mycket :)
Blir spännande att se hur hans färdigväxta långhårspäls ser ut. Den känns då tät & fin. Längtar :>
Haha lilla dumbo;P du får lägga upp massor av bilder på denna lilla sak!
// Pabblo
Vilken sötis
/ Caroline- Kolarängens guldar i cremebaserat och mörkgrått, samt Roborovski.
Men ååh, han är ju jätte söt ^^
_♥ Registrerad guldhamsteruppfödare i SHF sedan 2009. Min hemsida; Exentrion's ♥
_

Sötnos <3
Vilken goding!
Vilken affär är han köpt från? I djuraffärerna nära mig har de börjat ha lh, jättefina silvergråa! :D
#19 Köpte honom på djurmagazinet i Piteå. Vet inte vilken grossist dom köper av, glömde att fråga det.
haha va sött!
// Pabblo
#20 Okej:) De jag såg är också hos djurmagazinet, men här i Umeå^^
Glömde säga att lillkillen heter likadant som min katt^^ Döpt efter oss, förstår jag? ;) ^^ (A)
Plastblommor? Kanske inte är så jättebra om han kommer på att han kan käka på dem? Men dock var det supergulligt ;)
#24 haha, yes. vi kan säga så ;)
#25 han smakade lite på ett blad i början och insåg att det inte var nå mumsigt, sen har han inte försökt nåt mer. Betvivlar att han skulle svälja det, gnagar han på trä så spottar han ju ut det direkt också. Så jag är inte orolig :)
xD argh, so adorable