Samåkning - Kallhäll ?
Någon från göteborgstrakten som ska till utställningen i Kallhäll den 25 sept?
Tänkte höra om intresset fanns för en eventuell bilhyrning för de som vill ta sig dit men inte riktigt vet hur? 
Har aldrig varit på en hamsterutställning, men har några jag gärna skulle vilja prova ställa ut! Så det vore väl på tiden :)
// Sofia
Men ! vad kul !
Hoppas du lyckas få ihop ett gäng som vill åka !
Ja det hoppas jag med! :)
// Sofia
Kanske lättare och billigare att ta tåget upp och stanna över en natt på vandrarhem eller liknande? :)
#3 Nej. Har kollat på biljett från göteborg, och de ligger på 600kr+ 
// Sofia
Vi brukade hyra minibuss när vi åkte från Motala, vi plockade upp folket efter vägen och det kostade oss inte mycket alls + att fördelen är att man turas om att köra.
Så det är väl bara att skriva upp rutten som blir och sen hämta folket efter vägen, det är ju bara att räkna ut vad det skulle kosta per person och det beror ju på var man hämtas upp osv.
Tycker det är en jättebra ide, jag tänker att beroende på vilken väg ni tar så skulle jag kunna tänka mig att hoppa på nånstans utmed vägen isåfall =)
#5 Ja det är så jag tänkt. Alternativt en vanlig personbil om det inte blir så många. Beror ju iofs på hur många hampisar som ska med också.
Än sålänge verkar ingen ha nappat i alla fall 
// Sofia
Puttar lite ^^
_♥ Registrerad guldhamsteruppfödare i SHF sedan 2009. Min hemsida; Exentrion's ♥
_
#6 Personbil funkar det oxå , se till att ta en kombi isåfall.
Tråkigt att ingen hakar på tycker jag, sen kan det ju vara så att alla där nerifrån kanske inte är här inne, tycker du ska lägga ut på shf:s eget forum oxå !
Gjort! 
// Sofia

Jag som bor nästan granne med Roxie tycker det är otroligt trist att jag inte har råd att åka med. Hoppas du får ihop ett gäng iallafall.
Jag kan ju inte följa med.
Annars hade jag lätt hakat på!
Tilda
Värd på Dvärghamster i Fokus och medarbetare på Hemsidor i Fokus
Aka Lakritsugglan, lakritsugglan.eu, webbsidemakare/utvecklare/designer med F-skattsedel
Virka-amigurumi.se - Japanska ergonomiska virknålar
Jag åker gärna med, kommer ni förbi o plockar upp mig o killarna
--------------
//Tilda, http://guldis.bloggplatsen.se
Medarbetare på Hamster ifokus
#12 Haha ja självklart :P
// Sofia
*PUTT*
// Sofia