Uppdatering Hinduiska Gudakullen
Har nu gjort en första könskoll och är nästan 100% säker på att alla är honor. Uppdaterad lista kommer här. Bilder kommer om ca 1 vecka då dom öppnat ögonen.
Devi - Sapphire
Vishnu - Sapphire mandarin
Ganesha - Sapphire mandarin
Lakshmi - Agouti Mandarin
Parvati - Agouti
Radha - Agouti Mandarin
Kali - Agouti Tingad till Stockholm
Durga - Sapphire Tingad till Stockholm
8 st är många bebisar!! Grattis till det.
Tack=) Ester är en så underbar mamma och så lugn. Hon är min snutta och ger så mycket tillbaks. Sista kullen var detta och ett fint resultat av 2 fina föräldrar.
Åååh, vad sugen jag blir
Tänk, en liten mandarin 
=)
Båda korten är tagna utan blixt…
Men gud så söt liten bebis! :D
/Matilda
"Never give up on something you can't go a day without thinking about."
Ja Ganesha är en liten söt knubbig hamster. Och väldigt snäll=) Snart kan man börja gosa med dom så dom håller sig lika handtama som dom verkar vara. Mina mandariner är speciella för mig då detta är efter en mycket fin pappa som kommer från Roslagens uppfödning. Sen är mamma från Guldgruvans som har världens tamaste hamstrar. Så kombon dessa emellan är perfekt. Detta är min första manadrininriktade parning så det är väldigt speciellt att just få 4 st i en kull=)
Ujuj, vad sugen jag blir. Kan jag inte hålla mig ifrån den här tråden kanske hamsterfamiljen utökas 
Hanar
Brahma-Agouti
Shiva-Agouti Mandarin
Vishnu-Sapphire mandarin
Ganesha-Sapphire mandarin
Krishna-Sapphire
Saraswati-Sapphire
Honor
Kali-Agouti Mandarin
Radha-Agouti
Det var så kul att få kika på dom små bebbarna. Nu såg jag ju att det inte var bara honor…dom små pungarna syntes redan. Hihi…
Kram!
Vad finns du någonstan om man skulle vara intressrad av två st bebbar?:)
Mvh Nathalie
Intresserad av dina tjejor :) Hur gammla är dom ?
Hanar
Brahma-Agouti
Shiva-Agouti Mandarin
Vishnu-Sapphire mandarin
Krishna-Sapphire
Saraswati-Sapphire
Honor
Kali-Agouti Mandarin-Behålla
Radha-Agouti-Behålla
förlåt jag byter igen :P
Krishna-Sapphire
Dom är Ev.Tingade :)
Skriv Pm istället=) Kram
Idag är kullen 3 veckor…ska regga dom idag och ta nya kort. Så fina är dom.
Nu är kullen reggad. Dom är idag 3 veckor och 1 dag och snart flyttfärdiga. Nya bilder kommer ikväll=)
Oh så fina.
Är agoutisarna mer grå än bruna?
Tilda
Värd på Dvärghamster i Fokus och medarbetare på Hemsidor i Fokus
Aka Lakritsugglan, lakritsugglan.eu, webbsidemakare/utvecklare/designer med F-skattsedel
Virka-amigurumi.se - Japanska ergonomiska virknålar
#24: tackar=) Sapphire är mera blyertsgrå och Agouti är mer mörkgrå.
#24 Jo det vet jag ju, men agouti brukar vara gråbruna men bebisarna på bilderna såg så väldigt grå och fina ut. 
Tilda
Värd på Dvärghamster i Fokus och medarbetare på Hemsidor i Fokus
Aka Lakritsugglan, lakritsugglan.eu, webbsidemakare/utvecklare/designer med F-skattsedel
Virka-amigurumi.se - Japanska ergonomiska virknålar
Dessa underbara bebisar kommer att följa med på Söndag då det är utställ och möte.
Saraswati-Sapphire,MIN!
Ska du inte sätta ut kullen på djurannonser? Jag tänkte erbjuda mig att skjutsa om du hittade köpare i sthlm. Ska dit på lördag.
Puss.
P.s Saraswati "Tille" är dock MIN. haha…
Blev visst Shiva och Saraswati. Om Putte dör innan dom så har dom ju varandra. Tack snälla Linda för mina nya pojkar!
Det var så lite=) Jag vet att dom kommer till ett gott hem. Nu är dom på G hem till dig! Kram
Imorgon bär det av för hanarna till Sköldinge
Ganesha flyttade idag till Geishas. Får se vad det blir av honom. den finaste hanen i kullen=)
#33 Tyckete du sa att jag fick den finaste i kullen..hihi
. Äh, jag har den finaste sapphiren i kullen. Och min sapphire mandarin blir nog fin han med.
P.s Du har ju faktiskt bara fina bebisar i den kullen. 
Jag tackar och niger….alla bebisarna är fina.

Nämen så sööta
Det är 3 grabbar kvar=)