Välkommen lilla "Pelle/Putte" Dark Night!
Japp, idag kom då Pelle/Putte hem till oss för att omplaceras vidare (vi är ju jourhem för smådjur)…men jag kunde ju inte släppa honom. Han är över 1 år och jag vill inte skeppa honom vidare nu. Så då blidde jag med en liten sötnos som jag hoppas ska trivas här hemma.
Bilder kommer senare när han vaknat, kolla så länge in den coola buren han hade med sig.
Så skönt att han fick ett nytt hem då!. :) Ska bli kul å se bilder på lill killen sen :)
Ska låta honom landa och sova klart först. Är glad att kunna hjälpa till om det behövs.
Tack igen för att du kunde hjälpa oss! Jag är så himla glad över att han stannar hos dig och jag tror att han kommer att trivas ypperligt. Hör gärna av dig sedan och berätta hur det går för er - skulle vara roligt att höra 
Kram
#4 Ingen orsak, känns ganska onödigt att skicka honom till nytt hem om han ändå är så pass gammal som över 1 år. Inget sjysst mot honom alls att skicka runt. Han är så go, har varit framme och nosat på mig och blivit klappad på- Men han är bra rund. Hihi…
P.s dina ögon såg inga roliga ut alls, förstår att allergin måste vara jobbig och att situationen var ohållbar.
Idag ska Putte äntligen få en kompis! En sapphire hane på 4 veckor som jag berättar mera om senare.
Kram!
så fin kille :)
_♥ Registrerad guldhamsteruppfödare i SHF sedan 2009. Min hemsida; Exentrion's ♥
_
Tack Odette!
Bilder på hans nya kompis kommer idag lite senare med. Ihopsättningen sker idag. Håll tummarna!
Jättesöt, fler bilder vill vi ha.
Håller tummarna för att pojkarna skall trivas ihop!
Tilda
Värd på Dvärghamster i Fokus och medarbetare på Hemsidor i Fokus
Aka Lakritsugglan, lakritsugglan.eu, webbsidemakare/utvecklare/designer med F-skattsedel
Virka-amigurumi.se - Japanska ergonomiska virknålar
I tråden välkommna små bebisar kommer nu bilder.