Hamster iFokus

Hamster

Etikettbildtråd
Läst 1770 ggr
UlrikaD
0

Mini-Maj apporterar

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Många av mina hampisar älskar att bära på pinnar. Och många hämtar när man kastar och kommer tillbaka med dem. Som en liten mini-hund.

Och vad passar bättre som en liten mini-hund än en liten mini-Maj? Så hon får demonstrera lite hur man gör.Flört

Med pinnen i ett fast grepp.

UlrikaD
0

Man kan även klättra med pinnen i munnen.

UlrikaD
0

Bäst att ta med sig lite käk i kindpåsen ifall man blir hungrig under tiden man arbetar.Flört

UlrikaD
0

Och här var ett hinder till men det fixar jag nog.

UlrikaD
0

Nu kommer jag och lämnar matte, men bara om du lovar att kasta igen.Skrattande

Shjimm
0

awwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwww!!

Roxie
0

Men gud så söt hon är! Som en liten vovve ju :)

Vad är det för pinne du har?

// Sofia

[Sniff]
0

Haha, vad gulligt:D Det vill jag att mina killar ska kunna(A) ^^

[GeeGee]
0

Jag bara måste få fråga hur du lärt henne det. Väntar ju på en hamsterbebis som ska hämtas i slutet av veckan och skulle vara roligt att försöka lära honom detta =D

TildaH
0

#8 Jag misstänker att Ulrika fuskar på något vis, om jag inte missminner mig så är inte detta den enda av hennes små retriever hamstrar, hihi.

Det är så himla coolt och hon är så jäkla snygg! Syns verkligen vems dotter de ärFlört

--------------
//Tilda, http://guldis.bloggplatsen.se
Medarbetare på Hamster ifokus

Roxie
0

Ja jag måste faktiskt säga att hon är väldigt lik maj. Enda som fattas är bläsen i pannan. :P

// Sofia

Odette
0

Mini-Maj ! Du är så söt! Du är så gullig att jag blir helt till mig, jag vill också att mina hamstrar skall hämta pinnar till mig.. du drar ditt strå i stacken där hemma det ser jag, pussipuss Glad

_ Registrerad guldhamsteruppfödare i SHF sedan 2009. Min hemsida; Exentrion's
_

UlrikaD
0

Jag har många som gillar att bära pinnar. Det är bara att uppmuntra deras eget beteende helt enkelt. De som inte frivilligt tar upp en pinne försöker jag ju inte med, men de som är intresserade testar vi med apportering.

#6 Jag ger ju grova äpplegrenar till chinchillorna och när de är färdiga blir det ibland småbitar över, de får hampisarna att bära på.

Hon är lik Maj, men hon är väldigt mycket smalare i ansiktet. Men hon har hela Majs personlighet. Plus pappans coolhet.Skrattande

Roxie
0

#12 Ja smalare i nosen är hon, vart nu det kommer ifrån.. Obestämd Men man kan ju verkligen se att det är mor och dotter Glad Men hon är fortfarande liten i kroppen?

// Sofia

UlrikaD
0

#13 Nej, kroppsmässigt har hon vuxit ikapp sig ordentligt. Inte jättestor, men inte liten heller.

Odette
0

Kan hon hämta posten med? Flört

_

UlrikaD
0

#15 Nepp, då måste hon ta sig förbi sju illrar och då tror jag tyvärr inte hon klarar sig fram till brevlådan.

Kommer det reklamblad med fina bilder på billig broccoli så bär jag in dem till henne istället.Flört

Odette
0

#16 haha! Va dum jag är .. tänkte inte på det. Bara för att hon kan apportera så betyder ju inte det att hon är utbildad kung-fu hamster akrobat Flört

Men helt klart väldigt sött! Som du säger så gäller det att ta vara på deras egna små fallenheter och bara utveckla dem lite Glad

_

UlrikaD
0

#17 Nepp, hon är inte färdigutbildad till det ännu. Just nu jobbar vi mest på att inte snubbla på bältet. Det är svårt att hitta kung-fu bälten i rätt storlek faktiskt. Men ska hon ta sig förbi illrarna behöver hon minst svart.Tungan ute

Roxie
0

#18 Äh, sätt henne i en boll bara! Som i filmen Bolt! Den hamstern är ju grym på allt!

// Sofia

UlrikaD
0

#19 Hmm, barnen har inte hyrt den filmen åt mig än.

Här ägs ju förstås ingen hamsterboll. Fritt löp är det ju som gäller.Skrattande

Odette
0

Bolt är såå himla bra, den måste ses! Första scenen där man får se hamstrarna i husvagnen.. oh my god! Jag kan se det miljoner gånger å garvar minst lika mycket nu som första gången jag såg det hahaha … jisses..

_

UlrikaD
0

Ok, nu ligger den redo på datorn och väntar på mig. Får kolla in den senare inatt när jag städat burar färdigt.

Roxie
0

#21 Haha ja den är verkligen sevärd! Hamstrarna är så sjukt roliga :P

// Sofia

Odette
0

#23 helt mordiska och maniska *skrattar*

_

TildaH
0

Jaha, ska man alltså måsta gå till ok o leta bland barnfilmerna nu igen, hihiOskyldig

--------------
//Tilda, http://guldis.bloggplatsen.se
Medarbetare på Hamster ifokus

PawsOnPaws
0

Sjukt sött ^3^