Pretty Pets hamster
Ger ni detta till era hamstrar?
Och vad tycker ni om det, innehållet osv. bra/dåligt?

Vad är det? ;O

Äre typ nån matblandning?
#2 Pretty Pets är ett varumärke för Foder till sällskapsdjur och PP Hamster är således en torrfoderblandning för hamstrar. 
Tilda
Värd på Dvärghamster i Fokus och medarbetare på Hemsidor i Fokus
Aka Lakritsugglan, lakritsugglan.eu, webbsidemakare/utvecklare/designer med F-skattsedel
Virka-amigurumi.se - Japanska ergonomiska virknålar
till största delen inehåller det alfalfa pellets mina vägrade äta detta helt o hållet.
LÄste inehållsförteckningen o såg attd et inehåller bland annat lök (leek) och även nån/några stenfrukter (minns inte vilken nu men aprikos kom upp i huvudet) tror även nån citrusfrukt fanns med i listan
Har inte påsen kvar så kan inte kolla det helt o hållet nu men det är vad jag mins av inehållet iaf
Fast "leek" är väl inte lök på engelska vad jag har lärt mig i skolan.
Onion heter det va? Eller finns det två ord?
Är aprikos en stenfrukt?
leek är purjolök alltså en lök ändå
Ja sprikos ska vara en stenfrukt den har ju en ensam kärna som stenfrukter har
Purjolök är ingen lök på det sättet vår "lök" är en lök, så detta borde vara okej att ge.
#7 purjolök är inte okej att ge. Det är fortfarande en lök och är alldeles för starkt att ge dem.
// Sofia
Om man har smakat rå purjolök så känner man att det är för starkt… hihi
/Matilda
"Never give up on something you can't go a day without thinking about."
#9 Hah, jag har bara ätit purjolökssoppa x)
#10 haha ;)
// Sofia
Mina har fått lite av detta i sitt Foder. Då menar jag inte mycket alls, men dock. Men de äter mer sällan de långa/pelletsbitarna.
Vad jag trodde så var det många som gav detta dessutom..? (;
Men om de innehåller dåliga saker så ska jag ta bort det. Skulle vilja läsa en sån innehållsförteckning - ska leta lite på nätet nu med en gång. :) Dethär med "leek" visste jag inte.