Operatårta, för god för att vara sann
Ibland har man tur att hitta undebara djur, efter 3 månaders väntan så är hon äntligen här hon är bara min, å gissa om jag är kär.. Så stor å fin i kroppen med så himla vacker färg Jag känner mig helt kollrig i knoppen, känns som jag kan lyfta berg!
_Att få hem en äldre hamster som redan är så go- det ger mig hopp om livet, det ger mig framtidstro ^^
__
Operatårta du är så himla fin,
även när du fular dig å gör en konstig min
Du förgyller min vardag, bara genom att finnas,
min allra första rost kommer jag alltid att minnas :')_
"oh my goood, i think i've ben eating to much cake!"
_♥ Registrerad guldhamsteruppfödare i SHF sedan 2009. Min hemsida; Exentrion's ♥
_
Aaw, så sött :)
// Sofia
#1 hon är en riktig gullegris!! 
_♥ Registrerad guldhamsteruppfödare i SHF sedan 2009. Min hemsida; Exentrion's ♥
_
Meeeen sååå söt
--------------
//Tilda, http://guldis.bloggplatsen.se
Medarbetare på Hamster ifokus
Söta tjejen! Och jag är kär i hennes lilla lock jag har sett vid hennes ena öra på ett antal bilder 
/Matilda
"Never give up on something you can't go a day without thinking about."
#4 aah, nej va pinsamt.. har du sett lockarna
det var bland det första jag märkte när jag skulle fota henne. Jag älskar dom där lockarna, som små tåtar som bara tutar ut .. såå charmigt 
Här har vi en bra beskrivande bild på locken!
(finns iofs en på vardera sida, men här är en av dem dokumenterad iaf)
_
#6 Haha jaa, så sött! Hon kanske gjorde sig lite fin och tänkte *jag ska permanenta mitt lilla hår som sticker ut där*
Hon är i vilket fall som en guldbit till ögongodis! 

/Matilda
Där är hon min lill opis.
Mamma o pappa hälsar glatt härifrån
Så kul att du är så nöjd med henne hon saknas nått enormt hät hemma
åh vilken söt hamster!
Hahaha va sött, jag ger mig tussan på att hon har en hårrulle någonstanns som hon har efter varje tvätt;)
// Pabblo
Åååh vad fin hon är!
#10 aaaa- den har jätte mycket hårrullar i pälsen , HUR KAN JAG FÅ den att slutaaaaa (hade tänkt hålla in capslock hela tiden men de blev så jobbigt hihi)
_
*13 men visste inte du att hon är specialtränad
..
Vi tränade ju varje kväll på o göra hårlockar hon är nu expert på det…. Hon tycker ju hon är så fin i dem..
Det e nog nått hon fått från mamma som oxå har dessa lockar
Ja, det är väldans charmiga lockar må jag säga 
_
Bilder från igår, hon var så nöjd där hon satt på stolen i sovrummet. Inte var det några problem att ta sig upp dit inte!
Min underbara tjej.. guud så fin hon är .. så himla mysig :')
Hon är alltid så härlig, sitter jag vid keyboarden så kommer hon och nosar på mina tår och klättrar upp lite på benen.. för att sedan promenera vidare runt i rummet.. väldigt lugn å fin, sansad men ändå lite busig å ska gnaga på trälisterna emellanåt ;)
Min puss gumma!! 
_

Åh så fin! 

Vilken fin tös du har fått hem! 
Pust, inte en dam åt mig, jag skulle få hjärtinfarkt när jag vänder mig om o hittar henne på en stol, sådana höjder är inte tillåtna här hemma, ajabaja
Supersnygg är hon förresten, me like viltfärgat
--------------
//Tilda, http://guldis.bloggplatsen.se
Medarbetare på Hamster ifokus
Hihi jag bara avgudar bilden när hon sitter på stolen, supersöt och lite rolig xD
/Matilda

#19 Jag med, den är liksom lite "Okej, nu är det Jag som bestämmer här, uppfattat?"
#20 precis 
/Matilda
Hon klättrade upp dit å la sig snällt på mina ihopvikta byxor. Ingen fara. Skulle hon vilja ta sig ner sen när matte inte är i närheten så glider hon förmodligen bara ner på cdstället som hjälpt henne upp… hon är väl inte dum heller 
Hon är verkligen en kanontjej!! Går inte att göra annat än att tycka om na 
_
Gud vilka fina bilder du fått på henne.
Jag har inte ritkigt fattat att hon flyttat än utan ställer iordning rasthagen så som hon ville ha den, men kommer på mig o flyttar den så som de andra vill ha den istället..
Det är så kul o höra att du är så nöjd med henne.
Mamma Alyssa o pappa Teddy blri så kaxiga när de hör det slår sig för bröstet o säger att de minsann har uppfostrat henne bra.
vad nu Teddy har gjort fattar varken jag eller Alyssa *S*

Hon är helt bedårande söt. Tycker det är ok att alla slår sig för bröstet, mamma, pappa, uppfödare och nya ägaren faktiskt.
#23 ja, jag är hur kär som helst.. hon är inte alls så rymningsbenägen som du sa.. tror att hon känner på sig att det inte lönar sig att göra hyss i för stora bemärkelser här hihi. Eller nåt sånt .. Men pappsen har ju iaf gjort sitt i det hela, så absolut. Han ska va stolt han med!
Hennes smeknamn är samma som hon hade hos dig (Opis), men också Opiskabloopis! 
#24 Det får vi alla ta som bra kritik! :')
_
Hehe lilltjejen då. Hon kanske har börjat lugna ner sig *asg* här gjorde hon bara massa hyss *S* elle hyss o hyss hon vill upptäcka o utforska helt enkelt..
jadå han har ju gjort sitt han med, men inte med uppfostran *S*