Nya Mjukisbilder 2
Fortsätter uppdatera lite blandade bilder på mina mjukisar här.. i länken nedan finner ni den förra :)
Detta är nog mitt absoluta favvomotiv.. älska formen liksom! 
(å här är Snork's fina bidrag, finns med i förra tråden också men nu fick den ju en kompis hihi)
_♥ Registrerad guldhamsteruppfödare i SHF sedan 2009. Min hemsida; Exentrion's ♥
_
Rumpa nr 1 fast "rättvänd" ;)
_♥ Registrerad guldhamsteruppfödare i SHF sedan 2009. Min hemsida; Exentrion's ♥
_
Haha vilka söta små rumpor 
// Sofia
Vilka damrumpor
De var inga små grejer, hihi.
--------------
//Tilda, http://guldis.bloggplatsen.se
Medarbetare på Hamster ifokus
Namen vilka söta rumpor! ;3
Rumpooor! :D Alla älskar roompah! :D
/Matilda
"Never give up on something you can't go a day without thinking about."
hihi jaaa… äre nån av er som har en rump bild så kanske vi kan starta en enskild rumpedump tråd *nicka*
_
Hm… Har nog mest kulbilder faktiskt (o då menar jag inte bilder som är roliga, utan andra kulor
) Inte lätt att vara baktung kille
--------------
Goaste gumpbilderna!
#1 Gud vilka härliga!! Snorks lilla rumpbild var ju helt fantastiskt söt! Som en ballerina med fötterna tätt ihop =)
// Emmily
Besök gärna vår blogg: http://birasblogg.wordpress.com/
Har letat igenom hela datorn, helt säker på att jag har massa rumpbilder. Men kan inte hitta dem! :(
// Sofia
På tal om mjukisbilder, nu vill jag faktiskt se mera bilder på mjukisBOLLEN, Var är han
--------------
#7 haha- den var kul ;) pungar är alltid uppskattade!
#9 du är uppmärksam! Precis den lilla detaljen jag själv föll för, lilla ballerina stilen ;D
#10 om du hittar dem sen får du starta en rumptråd så hakar vi andra på! :)
#11 hysch…. han är hemlig tills vidare.. :')
_

Så gullig rumpa 
// Dodat :)
Sötingarna!
#1 What? Vad har vi missat? 
// Sofia

#15 Har du missat? Det har inte jag.
#16 Mäh! Hallååå.. (börjar snoka igenom alla gamla trådar) 
// Sofia
#17 men söta, det är ingen ide hihi men d*n kommer väl snart att finnas på min hemsida. Kanske
vill ha den för mig själv ett tag först. så- hysch, ni vet inget än.
_
#18 *fnys* 
// Sofia
#19 det kommer, lugn bara :)
Visserligen ingen ny bild.. jag vet, jag fuskar i min egen tråd. Men den e så fin..
Men dom här är nya allafall;
*söta små fossingar*
*han med fossingarna, innan han klättrat upp*
nä, nu har jag inga mer vettiga bilder, får duga för denna gång :-)
_
Att en stor hamster rumpa kan vara sååååå söt. Min stora rumpa är ju inte ett dugg söt
Vad söt dom är!
♥ | Once a Jedhead, always a Jedhead | ♥
Union J and Jedward
#21 nä visst är det fuskigt! ;)
en liten rufs-bild på Vilja.. Nu börjar jag verkligen längta tills den dagen hon får bli mamma. Jag kommer nog att behålla alla barnen själva hihi bäst att köpa in lite fler burar redan nu ifall ja inte kan skilja mig från dem.. Men det kan ju inte bli annat än gose-troll efter henne :')
_
Haha hamstraholic eller nå? ;P Karln här hemma verkar tro att jag har det.. varje gång jag sitter och tittar på hamsterungar så får jag ett strängt nej :(
Söta! tycker extremt mkt om snorks rumpbild:D
// Pabblo
#23 Hallå Hallå, Stopp nu ett tag
Något sådant kan vi inte tillåta, ska du får för dig så knäppa idéer så är det bara att du postar kanelen direkt efter parning, så får han bli norrbottning
--------------
#24 hihi, nä men jag vet ju att dom har det bra här så då kan ju ett par råka stanna, men har iaf tänkt behålla en eller två det är bestämt sen länge. Jobbigt å ha en sån karl, min kan jag förvarna fem minuter innan jag tar hem en ny hamster, å så säger jag "öh, just ja.. det kommer hit en ny hampis.. en jäääätte fin.." så gullpratar jag lite om hamstern, min sambo ler å så fortsätter han med sitt hahaha. Så det är väldigt skönt, jag är fri att ta mina egna beslut och behöver inte känna mig begränsad av honom. Han håller ju på med dom massor själv också så vi hjälps åt med de mesta- iaf gullandet ;) Så det är bara att se till att man själv inte tar på sig för mycket, för det kan va svårt ibland om man inte har någon som bromsar en. Vilken tur då att jag har en nödbroms 
#25 jaja- jag rättar mig lite då… jag kommer att behålla en eller två. Så det blir över barn till de som står i kö. Okej. Nöjd nu?!
Kanel borde få en egen fanclub snart tycker jag.. vet inte varför, men folk "känner igen mig" på nätet genom att jag har oftast samma nick som här. Å då får man höra; "visst är det du som har Kanel?
Han har visst blivit mitt eget lilla signum 
För er som inte hänger med så är det Kanel som skall bli pappa till Viljas ungar. Men det är ett tag kvar så ingen hets nu 
_
#26 Njaaa… Jag ska fundera om jag är nöjd m det svart, men jag tror de, hihi
--------------
#26 får väl försvara honom med att han faktiskt inte bestämmer eller så.. bara börjar protestera lite halvhjärtat när jag är köpsugen:)
Hahah ja kanel är kändis.. det är han jag förknippade dig med först. Och ack sån fin pappa lilla Rosie har. Men han hade kunna uppfostra henne bättre;P hon hoppade in och gömde sig i skafferiet i går, höll på att få hjärtsnurr när jag först inte kunde hitta henne.
// Pabblo
#15 Nu har jag suttit o drägglar över Yrmelur, har du?
(Nu fick jag väl skvallra, eller har jag varit stygg
)
--------------
#28 ja men det är ju bra, man är ju två om det :)
jaså? va gulligt, jag blir mer än gärna förknippad med honom så. Däremot vet jag inte om det är föräldrarnas fel att hon så olydig lilla Rosie- hennes bror uppför sig ju exemplariskt! Det kanske snarare är "användarfel"?
*fniss*
_

Näe, nu är du orättvis Odette! Du får ju inte visa så söta bilder har jag sagt
Så söööta! Och det finns ju en massa choklaaaad 
#31 close your eyes then!! För här kommer fler bilder!
Dock inte så mycket rumpbilder hehe, försöke fota Fjäril & hennes fina dotter Vilja i fotostudion, roligt värre hihi. sötisarna gillar inte att va inne i det lilla tältet,, men men. här kommer lite smakprov iaf :)
Först en bild på Vilja, som är så mjuuk i kroppen 
_
fick inte ens med rumpan här jue, jag har nog tappat stinget 
_
snyggaste posen.. öh, okej.. säg inget, den duger! 
_
Älskade fina gumman.. hon är så fin :')
_
#35 Nämen guud så fin hon är!! :')
Å så hennes mamma, som däremot är Korthår.. min lilla fjäril 
_
(det blir bättre kvalite om ni öppnar bilderna i större format..)
hehe.. vilken stil morsan har då
_
åh… dom får ju så söt skugga… ;)
_
Oh Fjäril också :'D
#41 ja dom är så lika varann, samma personlighet fast Vilja är lite lugnare å lite mulligare + har tjovkare päls.. å är satin.. öh, ja men Annars är dom som små kopior av varann 
Nedan; snäääälla matte få ja spriiiinga nu!!??
_
Sista för ikväll.. blev mycket choklad, men… det är ju snart lill-Lördag så 
(se bilden i större format..)
_
NU blev jag sötsugen också!! O ingen choklad hemma! Orkar inte gå o handla… får kanske slå ihop en smet chokladbollar…. allt pga dig!! Ska nog passa mig för den här tråden i fortsättningen…:P
// Emmily
Besök gärna vår blogg: http://birasblogg.wordpress.com/
#44 hahaha…. sry :P
_
MUMS
--------------
hihi.. vart tog den lilla vägen? Borta!
_
hihi, tvätt paus i gymmet !
_
en ung liten Snork :o)
_
en till bild på Vilja, underbart mjuk tjej!!
_
Adolfens nya favvo ställe… man tror att han är ute å springer å har sig, men så hittar man honom liggandes på rören bakom akvariebänken å chillar 
(hans öra ser lite stort ut, men det är en skugga just bakom- därför han ser ut som en liten alv)
inte det lättaste att fota bakom så trånga utrymmen, man ryms ju knappt med kameran hihi
Såhär såg han ut när jag just dragit fram bänken 
_
Hans söta profil - detta är då min boll hamster. Inte för att han ser ut som en boll eller så utan för att jag kommit på mig själv med att jag alltid bollar med honom i luften å har mig- leker flygplan å sånt
vet inte varför haha, men han är så lättsam å enkel. vill alltid komma ut å va me matte 
_
#51, #52 Nämen guud så söt! Himla fin päls, fluffis :P
Haha helt underbara bilder, gillar den på honom när du fotat lite mer snett underifrån! Så härlig! :D
/Matilda
Fler gose-gull bilder! Kanel i sin utställnings pose;
_
Å så ett gäng bilder på Adolfen, han har börjat få tillbaka sin långa fina päls nu.. såå fin 
_
:)
Å så sötaste lilla Snork! (Royalz Hearts on Fire)
Så vacker!! 
_
Fina fina flickan :)
_
#55 Försöker du lura på mig ett marsvin? För den där stilen är himla snarlik att långhårigt marsvin jag såg på blocket häromdagen
Hmm….
Hihi, skämtosido, vilken underbar päls
--------------
#59 Ja det är Kanels marsvins-pose!! Han är såå charmig nu, ser helt knäpp ut när han är nyvaken *asg*
_
Ny supersöt bild på Adolfen!
_
(med värsta frillan dessutom)
_
#61 Haha bara älskar hans lilla "wannabe mohawk" uppe på huvet sitt :D Söt som socker! :D
/Matilda
#63 ja det ser ut som att han stått en hel del framför spegeln å fixat å trixat ;)
_