Hamster iFokus

Hamster

Etiketthamster
Läst 2119 ggr
aida97
0

R.I.P mimmi

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

R.I.P mimmi 2or och 6 monader gammal blev du trotts att det var tufft för dej att leva so var du stark och kunda klara dig oavsett vad som hände .. du kommer alltid finnas i mitt hjärta och själ och ingen ngnsin kommer kunna ersätta dig. En vacker liten hamster som du är värd mer än guld för att du har hjälpt mig i mitt liv, du har lyssnat po mig och muntrat upp min när jag var nere. varje dag nr jag kom hem so sog jag i buren att du väntade po mig :) jag älskar dig min lilla ängla hamster (L) och jag kommer alltid göra d

Michaela-N
0

Mimmi kommer ha det jätteskoj uppe vid molnen, där finns det nämligen solrosfrön åt alla, gröna ängar, hon slipper buren :)

Beklagar sorgen så mycket, men det är bara att tänka lite optimistiskt hur svårt det än är, hon kommer må finfint :)

aida97
0

#1 tack :)  hon har nog d jätte bra uppe

Michaela-N
0

#2 Jag vet att det är så otroligt svårt att tänka så, men min hund dog i maj, hon blev 12 år och hade juvertumör, kräktes blod, bajsade blod och kissade blod och hade jätteont i magen tydligen.

Var så svårt att lämna henne där på operationsbordet, men jag fick tänka att hon inte hade ont längre och hade det säkert mysigt nu.

Kan man göra det så är man stark!