Hamster iFokus

Hamster

Etiketterburartillbehörinredning
Läst 1878 ggr
amandapi
0

Ni med många hamstrar/burar..

Jag är bara nyfiken på hur ni gör ni som har många burar att göra rent (kanske 7 burar och fler). Gör ni rent alla på en och samma dag eller tar ni nån/några burar per dag istället?

Detta är bara av ren nyfikenhet jag undrar, vad ni tycker ät lättast/smidigast Glad

[iurochskur]
0

Jag städar alla mina samma dag. Tycker det är lättare än att städa några lite här och var.

Roxie
0

Jag har 11 burar just nu, så jag gör rent alla på en och samma dag :) Tar ganska lång tid, men jag tycker faktiskt det är roligt! Hampisarna blir så glada när de är rent och nya dofter att undersöka :)

// Sofia

amandapi
0

#2 hehe jag tycker också det är kul Tungan ute Speciellt att få möblera om i deras burar och hitta på nya saker att stoppa i burarna, och sen se hur de springer omkring och provar och nosar på allt :)

Jag brukar också göra rent alla burar samtidigt på en och samma dag, glömde skriva det i första inlägget.

Geishas
0

Jag gör 20 burar *3 dagar och visst det tar tid men har man djur så får man ju ta den tid som det tar med.

Lotta

UlrikaD
0

Jag har 30 hamsterburar. Brukar vilja försöka ta alla samtidigt, hatar när det flyger spån och Sand i hela lägenheten. Så oftast en dag, ibland två.

Annisch
0

Jag brukar också försöka ta alla på en gång, men ibland blir det lite utspritt ^^. Men oftast alla på 1-2 dagar.

Sen ibland behövs det ju städningar oftare emellan - t.ex. de som inte alltid kissar i sandlådan.

Minitassen
0

8 burar, Blir inte samma dag då jag inte hinner.

SweetCheeks
0

Har "bara" åtta burar nu men håller med #5, vill försöka få det ordnat på en dag så att man kan städa ordentligt efter städningen så att säga. =)

Tilda

Värd på Dvärghamster i Fokus och medarbetare på Hemsidor i Fokus

Aka Lakritsugglan, lakritsugglan.eu, webbsidemakare/utvecklare/designer med F-skattsedel

Virka-amigurumi.se - Japanska ergonomiska virknålar