Ni med många hamstrar/burar..
Jag är bara nyfiken på hur ni gör ni som har många burar att göra rent (kanske 7 burar och fler). Gör ni rent alla på en och samma dag eller tar ni nån/några burar per dag istället?
Detta är bara av ren nyfikenhet jag undrar, vad ni tycker ät lättast/smidigast 
Jag städar alla mina samma dag. Tycker det är lättare än att städa några lite här och var.
Jag har 11 burar just nu, så jag gör rent alla på en och samma dag :) Tar ganska lång tid, men jag tycker faktiskt det är roligt! Hampisarna blir så glada när de är rent och nya dofter att undersöka :)
// Sofia
#2 hehe jag tycker också det är kul
Speciellt att få möblera om i deras burar och hitta på nya saker att stoppa i burarna, och sen se hur de springer omkring och provar och nosar på allt :)
Jag brukar också göra rent alla burar samtidigt på en och samma dag, glömde skriva det i första inlägget.
Jag gör 20 burar *3 dagar och visst det tar tid men har man djur så får man ju ta den tid som det tar med.
Lotta
Jag brukar också försöka ta alla på en gång, men ibland blir det lite utspritt ^^. Men oftast alla på 1-2 dagar.
Sen ibland behövs det ju städningar oftare emellan - t.ex. de som inte alltid kissar i sandlådan.
8 burar, Blir inte samma dag då jag inte hinner.
Har "bara" åtta burar nu men håller med #5, vill försöka få det ordnat på en dag så att man kan städa ordentligt efter städningen så att säga. =)
Tilda
Värd på Dvärghamster i Fokus och medarbetare på Hemsidor i Fokus
Aka Lakritsugglan, lakritsugglan.eu, webbsidemakare/utvecklare/designer med F-skattsedel
Virka-amigurumi.se - Japanska ergonomiska virknålar